دانلود زیرنویس فارسی فیلم Welcome to Sarajevo 1997

تاریخ اکران : 1997 دسته بندی : فیلم ژانر: جنگ درام
333 بازدید
دانلود زیرنویس Welcome to Sarajevo 1997
  • نام فیلم: به سارایوو خوش آمدید مدت زمان: 1 ساعت 43 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Michael Winterbottom نویسنده: Michael Nicholson, Frank Cottrell Boyce
  • بازیگران: Stephen Dillane, Woody Harrelson, Marisa Tomei
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7 با 7606 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

روزنامه نگاران آمریکایی و انگلیسی فلین و مایکل هندرسون به همراه تیم های خبری مربوطه در ابتدای جنگ بوسنیایی در سارایوو دیدار می کنند.در طی گزارش های خود ، این گروه یتیم خانه ای را که توسط خانم فداکار Savic در نزدیکی خط مقدم اداره می شود ، پیدا می کنند.هندرسون با احساس همدردی ، تصمیم می گیرد یکی از کودکان ، امیرا را به طور غیرقانونی به انگلیس برگرداند.

American and British journalists Flynn and Michael Henderson, along with their respective news teams, meet at the beginning of the Bosnian war in Sarajevo. During their reports, the group find an orphanage run by the devoted Mrs. Savic near the frontline. Feeling sympathy, Henderson decides to take one of the children, Emira, illegally back to England.

30246

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Welcome to Sarajevo 1997

دانلود زیرنویس فیلم Welcome to Sarajevo خوش آمدید به سارایوو یک فیلم درام جنگی در سال 1997 به کارگردانی مایکل وینتربوتوم ، نوشته شده توسط فرانک کوتل بویز است و بر اساس کتاب داستان ناتاشا توسط مایکل نیکلسون ساخته شده است.این فیلم استفان دیلان ، وودی هارلسون ، ماریسا تومی ، امیرا نوویویچ ، کری فاکس ، گوران ویونجیچ ، جیمز نسبیت و امیلی لوید را بازی می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Welcome to Sarajevo

خوش آمدید به سارایوو در ماه مه و سپتامبر 1997 در جشنواره بین المللی فیلم های تورنتو برتر جهانی خود را برگزار کرد و در 21 زیرنویس فارسی Welcome to Sarajevo 1997 نوامبر 1997 توسط Filmfour و در ایالات متحده در 26 نوامبر 1997 توسط میراماکس در انگلستان منتشر شد.

در سال 1992 ، گزارشگر ITN مایکل هندرسون در طول جنگ در حال انجام به سارایوو ، پایتخت محاصره بوسنی و هرزگوین ، سفر می کند.در آنجا ، او با جیمی فلین ، روزنامه نگار ستاره آمریکایی در تعقیب و گریز برای هیجان انگیز ترین داستان ها و تصاویر ملاقات می کند.

هندرسون و فلین در فواصل بین گزارش بحث و گفتگوهای دوستانه دارند.آنها در Holiday Inn ، که هتل اصلی مطبوعات در سارایوو در حین محاصره بود ، اقامت می کنند.بعد از اینکه یک مترجم قبلی فاسد و ناسازگار را اثبات کرد ، ITN Risto Bavić را به عنوان مترجم هندرسون استخدام می کند.

کار آنها به آنها اجازه می دهد تا دیدگاههای آزار دهنده و بدون مانع از رنج مردم سارایوو.اوضاع زمانی تغییر می کند که هندرسون گزارشی از Ljubica Ivezic ، یتیم خانه واقع در خطوط مقدم ، که در آن دویست کودک در شرایط ناامید کننده زندگی می کنند ، ارائه می دهد.پس از اینکه حملات به طور فزاینده ای غیرقابل تفکیک نتوانست داستان اصلی را در انگلستان ایجاد کند ، هندرسون داستان اصلی خود را برای تلاش برای جلب توجه کامل به جنگ و تشویق تخلیه کودکان به امنیت می کند.

The Last of Us زیرنویس