دانلود زیرنویس فارسی فیلم Welcome Back Mr. McDonald 1997

تاریخ اکران : 1997 دسته بندی : فیلم ژانر: کمدی
240 بازدید
دانلود زیرنویس Welcome Back, Mr. McDonald 1997
  • نام فیلم: خوش آمدید ، آقای مک دونالد مدت زمان: 1 ساعت 43 دقیقه
  • زبان: ژاپنی کشور سازنده : ژاپن
  • کارگردان : Kôki Mitani نویسنده: Kôki Mitani, Tokyo Sunshine Boys
  • بازیگران: Toshiaki Karasawa, Kyôka Suzuki, Masahiko Nishimura
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.7 با 1940 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

درست قبل از پخش مستقیم یک نمایشنامه رادیویی ، یک بازیگر تصمیم می گیرد نام شخصیت خود را تغییر دهد.این آبشار به نبرد همه درگیر می شود که باعث تغییر مداوم فیلمنامه می شود در حالی که نمایشنامه به صورت زنده در هوا است.

Just before the live airing of a radio play, an actress decides to change the name of her character. This cascades into a battle of egos by all involved that causes continual script changes while the play is on-air live.

29822

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Welcome Back, Mr. McDonald 1997

دانلود زیرنویس فیلم Welcome Back, Mr. McDonald پس از انتشار آن در ژاپن محبوب شد و 3 جایزه اسکار ژاپنی را برای بهترین فیلمنامه ، بهترین صدا و بهترین بازیگر نقش مکمل زن (Nishimura Masahiko) کسب کرد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Welcome Back, Mr. McDonald

پخش زنده در اواخر شب از یک درام رادیویی با هیچ یک از بازیگران یا خدمه از این پروژه خوشحال نمی شوند.هنگامی که بازیگر نقش اول زن نوککو سنبون (کیکو تودا) تصمیم می گیرد که نقش خود را بازی نخواهد کرد مگر اینکه اجازه دهد نام شخصیت خود را تغییر دهد ، کل بازیگران سرانجام اصرار دارند که بخش های مختلف نمایشنامه را به دلخواه خود تغییر دهند.این کار زنجیره ای از وقایع را آغاز می کند که هر جنبه ای از داستان را زیرنویس فارسی Welcome Back, Mr. McDonald 1997 کاملاً تغییر می دهد و کل کارکنان را ملزم به شرکت در تکمیل درام می کند ، همه در حالی که در هوا زندگی می کنند.

خوش آمدید ، آقای مک دونالد در 8 نوامبر 1997 در ژاپن آزاد شد و در آنجا توسط توهو توزیع شد.این فیلم توسط Tidepoint Pictures/Viz در ایالات متحده در سال 1999 اکران شد.

این فیلم برنده جایزه بهترین فیلمنامه در فیلم های Mainichi Concours شد.در جوایز اسکار ژاپن ، ماساهیکو نیشیمورا جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن (همچنین برای برنامه حمایت از پلیس) و برای محبوب ترین مجری را به دست آورد و این فیلم برای بهترین صدا پیروز شد.

The Last of Us زیرنویس