دانلود زیرنویس فارسی فیلم Wallace And Gromit The Wrong Trousers 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن فیلم کوتاه کمدی
287 بازدید
دانلود زیرنویس The Wrong Trousers 1993
  • نام فیلم: شلوار اشتباه مدت زمان: 29 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Nick Park نویسنده: Nick Park, Bob Baker, Brian Sibley
  • بازیگران: Peter Sallis
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.3 با 54758 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

والاس اتاق یدکی خود را به یک پنگوئن می دهد.پنگوئن و گرومیت ، سگ والاس ، بلافاصله چشم به چشم نمی بینند.در همین حال ، والاس یک جفت غول پیکر از شلوار روباتیک (سابق ناسا) را اصلاح کرده است ، که برای پیاده روی برای پیاده روی طراحی شده است.

Wallace lets out his spare room to a penguin. The penguin and Gromit, Wallace’s dog, immediately don’t see eye-to-eye. Meanwhile, Wallace has modified a giant pair of robotic trousers (ex NASA), designed to take Gromit for walks.

26258

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Wrong Trousers 1993

دانلود زیرنویس فیلم The Wrong Trousers Trousers اشتباه یک فیلم کوتاه انیمیشن توقف انگلیس در سال 1993 است که توسط نیک پارک به نویسندگی و کارگردانی ساخته شده است و شخصیت های وی والاس و گرومیت را شامل می شود و توسط Aardman Animations با همکاری Wallace و Gromit Ltd. ، BBC Bristol ، Lionheart Television و ساخته شده است.بین المللی کودکان بی بی سی.این دومین فیلم است که شامل مخترع عجیب و غریب والاس (ابراز پیتر سالیس) و سگش گرومیت ، به دنبال یک روز بزرگ (1989).در این فیلم ، یک پنگوئن شرور به نام Feath McGraw از والاس و ربات Gromit “Techno-Trousers” برای سرقت یک الماس از موزه شهر استفاده می کند.این آخرین فیلم والاس و گرومیت بود که والاس را به عنوان تنها شخصیت گفتاری در اختیار داشت.

این کوتاه به دنبال دو دنباله ، یک تراش نزدیک ، در دسامبر 1995 منتشر شد ، و یک مورد از نان و مرگ منتشر شده در دسامبر 2008. پرهای مک گرا در بازی ویدیویی 2003 Wallace & Gromit در پروژه باغ وحش بازگشت.

پنگوئن علاقه مند به تکنسین های فنی است که می توانند روی دیوارها و سقف ها قدم بزنند.پنگوئن با والاس دوست می شود ، که شروع به نادیده گرفتن گرومیت به نفع پنگوئن می کند.گرومیت برای زندگی در بچه های خود در بیرون ، حسود و ناراحت از دوستی جدید والاس با پنگوئن می رود.با این حال ، بعد از اینکه والاس متوجه شد که گرومیت هنگام رفتن به رختخواب در خانه نیست ، در نهایت گرومیت تصمیم می گیرد که به طور کلی ترک کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Wrong Trousers

شلوار اشتباه در 17 دسامبر 1993 در ایالات متحده و انگلستان در 26 دسامبر 1993 در بی بی سی دو به نمایش درآمد.از نظر تجاری موفقیت آمیز بود و برنده جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه انیمیشن در سال 1994 شد. همچنین الهام بخش یک روز خیریه برای جمع آوری کمک های مالی ، معروف به “روز شلوار اشتباه” ، یکی از چندین زیرنویس فارسی The Wrong Trousers 1993 رویداد بود.

در روز تولد گرومیت ، والاس یقه و اختراع جدیدی به نام “تکنسین های فنی” به او می دهد تا او را برای پیاده روی ببرد و کشف می کند که وی پول کافی برای پرداخت صورتحساب و بدهی خود ندارد.والاس تصمیم می گیرد اتاق خواب یدکی را به عنوان راهی برای کسب درآمد به کسی بگذارد.یک پنگوئن از اتاق اجاره می کند ، اما ناراضی است و در عوض اتاق خواب گرومیت را می گیرد ، به این معنی که گرومیت باید در اتاق خواب یدکی بخوابد.

wednesday زیرنویس