دانلود زیرنویس فارسی فیلم Vidocq 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی فانتزی
436 بازدید
دانلود زیرنویس Vidocq
  • نام فیلم: Vidocq مدت زمان: 1 ساعت 38 دقیقه
  • زبان: فرانسوی کشور سازنده : فرانسه
  • کارگردان : Pitof نویسنده: Eugène-François Vidocq, Pitof, Jean-Christophe Grangé
  • بازیگران: Gérard Depardieu, Guillaume Canet, Inés Sastre
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پاریس. 1830. در ق شهر، Vidocq، یک کارآگاه مشهور، هنگام مبارزه با کیمیاگر، یک قاتل که چند ماه است به دنبالش است، ناپدید شد. زند نامه نویس جوان او، اتین بویست، تصمیم می رد از مرگ ویدوک انتقام ب رد و تحقیقات را در مورد…

Paris. 1830. In the heart of the town, Vidocq, a famous detective, disappeared as he fights the Alchemist, an assassin that he has been pursuing for a few months. His young biographer, Etienne Boisset, decides to have revenge on Vidocq’s death and takes the investigation on…

3722

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Vidocq 2001

دانلود زیرنویس فیلم Vidocq Vidocq (نام دی وی دی آمریکای شمالی: Dark Portals: The Chronicles of Vidocq) یک فیلم معمایی محصول 2001 به کارگردانی پیتوف است که ژرار دوپاردیو در نقش شخصیت تاریخی اوژن فرانسوا ویدوک در تعقیب یک قاتل سریالی ماوراء طبیعی است.

در سال 1830 پاریس، محقق خصوصی یوژن ویدوک، مردی عجیب را تعقیب می‌کند که یک کلاه و ماسک آینه‌ای به تن دارد. مرد Vidocq را به داخل یک اتاق کوره در یک کارخانه شیشه سازی فریب می دهد و پس از یک مبارزه طولانی او را به داخل کوره هل می دهد. ویدوک که روی طاقچه آویزان است از او می خواهد که صورتش را آشکار کند. مرد نقابدار مجبور می شود و ویدوک رها می کند و در آتش می افتد.

روزنامه‌نگار اتین بویسه نزد همکار ویدوک، رنه نیمیر می‌رود و از او پیش‌زمینه می‌خواهد تا به نوشتن زند ‌نامه ویدوک کمک کند. Boisset می گوید که قصد دارد قاتل Vidocq را پیدا کند. نیمیر به او می گوید که لوترنس، رئیس پلیس پاریس، از این زوج خواسته است تا در مورد مرگ بلمونت و ورالدی، صاحبان یک کارخانه تولید توپ، تحقیق کنند. لوترنس معتقد است که این تلاشی برای تضعیف ارتش فرانسه در یک فضای ناپایدار است. بلمونت و ورالدی در یک صاعقه جان خود را از دست داده بودند، اما در طول تحقیقات، ویدوک و نیمیر می بینند که پودر روی اس های یک کارگر کارخانه آتش می رد. آنها خدمتکار مسئول نگهداری کت و شلوارهای بلمونت و ورالدی را بازجویی می کنند، او اعتراف می کند که نامه ای با پول نقد دریافت کرده است که به او دستور داده بود کاپشن های آنها را تمیز نکند. محققان متوجه می شوند که رعد و برق باید به سمت مردان جذب شود و پین های ف ی تزئین شده با سر میمون ها را در کلاه آنها بیابند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Vidocq

این فیلم به عنوان اولین فیلم فانتزی بزر بود که منتشر شد و کاملاً با فیلمبرداری دیجیتال و با استفاده از دوربین زیرنویس فارسی Vidocq 2001 Sony HDW-F900 CineAlta فیلمبرداری شد.

گروه فنلاندی متال ویولن سل آپوکالیپتیکا از کلیپ هایی از فیلم در موزیک ویدیوی آهنگ کالت خود، “Hope Vol. 2” با ماتیاس سایر از Farmer Boys استفاده کرد که به عنوان تم پایانی فیلم عمل کرد.

لوترنس به یکی از افرادش به نام تاوزت دستور می دهد تا درباره مرگ ویدوک تحقیق کند. به نوبه خود، Boisset مخفیانه وارد دفتر نیمیر می شود و سنجاق های سر میمون را پس می رد. او طرح را به پره، رقصنده در خانه و معشوقه ویدوک دنبال می کند. او به او می‌گوید که ویدوک نیز او را ردیابی کرده است و به ویدوک گفته است که نامه‌ای به همراه پول نقد دریافت کرده است که از او خواسته است پین‌ها را در کلاه بگذارد. او همچنین فاش می کند که نامه شامل یک هدف سوم است – ارنست لافیت، صاحب یک پرورشگاه. پره می گوید که ویدوک برای نجات لافیت عجله کرد، اما قاتل نقابدار ابتدا به آنجا رسید. Vidocq قاتل را تعقیب کرد که به نظر می رسید دارای قدرت جادویی و ماسکی ساخته شده از یک سطح انعکاسی عجیب است.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings