دانلود زیرنویس فارسی فیلم Valley of Bones 2017

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی وسترن
406 بازدید
دانلود زیرنویس Valley of Bones 2017
  • نام فیلم: Valley of Bones مدت زمان: 1 ساعت 30 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Dan Glaser نویسنده: Dan Glaser, Steven Molony, Richard M. Lewis, Jon L. Wanzek
  • بازیگران: Autumn Reeser, Rhys Coiro, Steven Molony, Mason Mahay
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

«دره استخوان‌ها» یک فیلم ماجراجویی میخ‌کوبنده است که در منطقه نفت‌خیز بادلندز در غرب داکوتای شمالی اتفاق می‌افتد. آنا، یک مادر مجرد و دیرینه شناس، و مک کوی، یک کارگر نفتی معتاد به مواد مخدر، در حالی که هر دو در تلاش برای جبران گذشته جنایتکارانه خود هستند، پیوند نامحتملی ایجاد می کنند. امید آنها به شکل فسیلی ماندگار T. rex بود، کشفی که به طور بالقوه میلیون ها ارزش دارد. آنا به این یافتن یکبار در زند نیاز دارد تا هم حرفه خود و هم رابطه اش با پسرش را به مسیر درست بازگرداند. مک کوی برای پرداخت بدهی های خود به یک رئیس کارتل محلی و نجات جان دختر جوان خود به پول نیاز دارد. آیا آنا و مک‌کوی با ان زه‌هایی که بیش از استخوان‌ها آنها را در جهت مخالف می‌کشد، می‌توانند به یکدیگر اعتماد کنند یا به زودی خود به دشمن تبدیل خواهند شد؟

“Valley of Bones” is a nail-biting adventure thriller set in the oil-rich Badlands of western North Dakota. Anna, a single mother and paleontologist, and McCoy, a meth-addicted oil worker, form an unlikely bond as they both struggle to make amends for their criminal pasts. Their hopes lay in the form of a monumental T. rex fossil, the discovery potentially worth millions. Anna needs this once-in-a-lifetime find to set both her career and her relationship with her son back on track. McCoy needs the money to pay off his debts to a local cartel boss and to save his own young daughter’s life. With their motivations over the bones pulling them in opposite directions, can Anna and McCoy trust one another or will they soon turn into adversaries themselves?

4184

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Valley of Bones 2017

دانلود زیرنویس فیلم Valley of Bones دره استخوان ها (به انگلیسی: Valley of Bones) یک فیلم مهیج ماجرایی/جنایی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی دن گلیزر و با بازی پاییز ریزر، ریس کویرو و استیون مولونی است. Jon L. Wanzek از Bad Medicine Films نویسنده، تهیه کننده و تهیه کننده اجرایی بود. این فیلم در تاریخ 1 سپتامبر 2017 در سینماها اکران شد و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

Jon L. Wanzek از Bad Medicine Films نویسنده، تهیه کننده و تهیه کننده اجرایی اولین فیلم بلند قل او بود. بیشتر فیلم در ملک وانزک پیچفورک در نزدیکی آمیدون، داکوتای شمالی فیلمبرداری شده است. Valley of Bones توسط Smith Global Media/Sony Pictures توزیع شد و در سپتامبر 2017 در سراسر ایالات متحده منتشر شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Valley of Bones

دیرینه شناس شرمساری که برای بزرگ کردن پسرش تلاش می کند به یک سایت حفاری زیرنویس فارسی Valley of Bones 2017 پیشگامانه در بدلندز هدایت می شود و سفری را در مناطق بد غرب داکوتای شمالی آغاز می کند تا به دنبال فسیل T. rex بی نظیری بگردد. او باید با یک معتاد به مواد مخدر که در حال بهبودی است، با بدهی های پرداخت نشده به یک کارتل مواد مخدر همکاری کند و تهدید کند که هر دوی آنها را زیر سن نی گذشته جنایتکارانه خود دفن خواهد کرد.
دانلود زیرنویس سریال game of thrones