دانلود زیرنویس فارسی فیلم United 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: تاریخی درام ورزشی
239 بازدید
دانلود زیرنویس United 2011
  • نام فیلم: متحد مدت زمان: 1 ساعت 34 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : James Strong نویسنده: Chris Chibnall
  • بازیگران: Dean Andrews, Kate Ashfield, Natalie Burt
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3 با 12262 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بر اساس داستان واقعی افسانه ای منچستر یونایتد “Busby Babes” ، جوانترین طرف برای پیروزی در لیگ فوتبال و سقوط هوایی مونیخ در سال 1958 که هشت مورد از آنها را کسب کرد.

Based on the true story of Manchester United’s legendary “Busby Babes”, the youngest side ever to win the Football League, and the 1958 Munich Air Crash that claimed eight of their number.

30597

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم United 2011

دانلود زیرنویس فیلم United یونایتد یک فیلم تلویزیونی بریتانیا است که به کارگردانی جیمز استرانگ و توسط کریس چیبنال نوشته شده است.این بر اساس داستان واقعی “Busby Babes” منچستر یونایتد و پیامدهای فاجعه هوایی مونیخ در سال 1958 ، با وقایع فیلم بین اوت 1956 و مه 1958 انجام شده است. به ویژه ، این فیلم بر تجربیات دستیار جیمی متمرکز استمورفی ، با بازی دیوید تنانت و بابی چارلتون ، با بازی جک اوکانل.

این درام در درجه اول به رابطه بین دستیار مدیر جیمی مورفی و بازیکن جوان بابی چارلتون متمرکز است.این فیلم از پاییز سال 1956 آغاز می شود زیرا سرمربی مت بوسبی اولین فرصت خود را برای بازی با تیم اول منچستر یونایتد ، با نام مستعار “Busby Babes” به دلیل شجره نامه منحصر به فرد خود به عنوان یک تیم تقریباً کاملاً باشگاه در باشگاه ، به چارلتون می دهد.استثناء چند بازیکن کمی قدیمی تر که از سایر باشگاه ها خریداری شده اند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم United

این فیلم که عمدتا در شمال شرقی انگلیس فیلمبرداری شده است ، برای اولین بار در 24 آوریل 2011 در بی بی سی دو و بی زیرنویس فارسی United 2011 بی سی HD پخش شد ، اما در سطح بین المللی به عنوان یک تصویر تئاتری توسط Content Media Corp به فروش می رسد.و به طور کلی توسط منتقدان تلویزیون مورد استقبال قرار گرفت.

بازیکنان دیگر که از طریق صفوف به سر می برند و در این فیلم بسیار بازی می کنند عبارتند از: نیم مرکز مارک جونز ، نیمه چپ دانکن ادواردز ، نیمه راست ادی کلمن و در خارج از سمت چپ دیوید پگ.پس از آن که Busby در اواخر سال 1957 ، هری گرگ ، دروازه بان ایرلند شمالی را امضا می کند ، امضای نادر ایجاد می شود.

در همین حال ، Busby ، آلن هارداکر ، مدیر لیگ فوتبال فوتبال را ترغیب کرده است که به تیمش اجازه دهد در جام اروپا بازی کند و با این شرط که برای هر یک از برنامه های برنامه ریزی شده به موقع برگردد.آنها ابتدا پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ ، در رقابت های این عنوان برای این عنوان به رقابت می پردازند و پس از حفظ تاج داخلی خود ، می توانند دوباره در فصل بعد دوباره به رقابت بپردازند.

The Last of Us زیرنویس