دانلود زیرنویس فارسی فیلم Tubelight 2017

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : فیلم ژانر: جنگ درام
680 بازدید
دانلود زیرنویس Tubelight
  • نام فیلم: Tubelight مدت زمان: 2h 16min
  • زبان: Hindi کشور سازنده : India
  • کارگردان : Kabir Khan نویسنده: Kabir Khan, Parveez Sheikh, Manu Rishi Chadha
  • بازیگران: Salman Khan, Sohail Khan, Om Puri
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 3.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در یک شهر کوچک زیبا در شمال هند، لاکسمن (سلمان خان) با برادر کوچکترش بهارات (سهیل خان) زند می کند. این دو خانواده دیگری ندارند و از هم جدا نیستند. وقتی جنگ شروع می شود و بهارات به ارتش فراخوانده می شود، دنیای لاکسمن به هم می ریزد. یک بهارات درمانده یک لاکسمن ویران شده را پشت سر می گذارد. با ادامه تشدید تنش، اخبار از مرز بدتر می شود. لاکسمن با دیدن قتل عام اطرافش و نگران برای برادرش، تصمیم می رد که این در ری را متوقف کند و برادرش را پس ب رد.

In a small picturesque town in North India, Laxman (Salman Khan) lives with his younger brother Bharat (Sohail Khan). The two have no other family and are inseparable. Laxman’s world comes crashing down, when war breaks out and Bharat gets drafted into the Army. A helpless Bharat leaves a devastated Laxman behind. News from the border only worsens, as the tension continues to escalate. Seeing the carnage around him and worried for his brother, Laxman decides he must stop this conflict and get his brother back.

3268

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Tubelight 2017

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game