دانلود زیرنویس فارسی فیلم Trash 2014

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام راز آلود ماجراجویانه
907 بازدید
دانلود زیرنویس Trash
  • نام فیلم: Trash مدت زمان: 1 ساعت 54 دقیقه
  • زبان: Portuguese کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Stephen Daldry, Christian Duurvoort نویسنده: Andy Mulligan, Felipe Braga, Richard Curtis
  • بازیگران: Rickson Tevez, Gabriel Weinstein, Martin Sheen, Rooney Mara
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

وقتی دو پسر زباله‌چین از محله‌های فقیر نشین ریو کیف پولی را در میان زباله‌های روزانه محل خود پیدا می‌کنند، تصور نمی‌کنند که زند ‌شان برای همیشه تغییر کند. اما هنگامی که پلیس محلی ظاهر می شود و برای بازگرداندن کیف پول جایزه خوبی ارائه می دهد، پسرها، رافائل و گاردو، متوجه می شوند که آنچه پیدا کرده اند باید مهم باشد.

When two trash-picking boys from Rio’s slums find a wallet in amongst the daily detritus of their local dump, little do they imagine that their lives are about to change forever. But when the local police show up, offering a handsome reward for the wallet’s return, the boys, Rafael and Gardo, realize that what they’ve found must be important.

3605

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Trash 2014

دانلود زیرنویس فیلم Trash سطل زباله (به انگلیسی: Trash) یک فیلم درام جنایی و مهیج محصول ۲۰۱۴ به کارگردانی استیون دالدری و نویسند ریچارد کورتیس است که بر اساس رمانی به همین نام اثر اندی مولیگان در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است. در این فیلم رونی مارا، مارتین شین، واگنر مورا و سلتون ملو به ایفای نقش می پردازند.

در 5 آوریل 2011، Working Title Films و PeaPie Films حقوق فیلم رمان مهیج ماجراجویی Trash اثر اندی مولیگان را در سال 2010 به دست آوردند. فیلمنامه‌نویس ریچارد کورتیس قرار بود این رمان را اقتباس کند و استفان دالدری کارگردانی فیلم را بر عهده ب رد.

در 8 ژوئیه 2013، رونی مارا برای بازی در نقش اولیویا، یک کارگر سازمان غیر تی، به بازیگران پیوست. مارتین شین برای بازی در نقش پدر جویلیارد ثبت نام کرد.

عکاسی اصلی در 24 ژوئیه 2013 در ریودوژانیرو، برزیل آغاز شد.

اولین تریلر در 31 جولای 2014 منتشر شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Trash

زباله‌ها سه نوجوان خیابانی برزیلی را در ریودوژانیرو دنبال می‌کنند. رافائل، گاردو و موش صحرایی (ژوئن-ژون) که وقت خود را صرف چیدن زباله به امید یافتن زباله های مفید می کنند. یک روز آنها کیف پولی را پیدا می کنند که زیرنویس فارسی Trash 2014 محتویات آن آنها را با نیروی پلیس محلی وحشی در ر می کند زیرا خود را افشاگران غیرمحتمل در شهری مملو از فساد می بینند.
دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game