دانلود زیرنویس فارسی فیلم Training Day 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی درام
721 بازدید
دانلود زیرنویس Training Day 2001
  • نام فیلم: روز آموزش مدت زمان: 2 ساعت 2 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Antoine Fuqua نویسنده: David Ayer
  • بازیگران: Denzel Washington, Ethan Hawke, Scott Glenn
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.7 با 436042 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک پلیس تازه کار روز اول خود را به عنوان یک افسر مواد مخدر لس آنجلس با یک کارآگاه سرکش می گذراند که به نظر نمی رسد.

A rookie cop spends his first day as a Los Angeles narcotics officer with a rogue detective who isn’t what he appears to be.

23342

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Training Day 2001

دانلود زیرنویس فیلم Training Day روز آموزش یک فیلم تریلر جرم و جنایت در سال 2001 به کارگردانی آنتوان فوکا است و توسط دیوید آیر نوشته شده است.این ستاره دنزل واشنگتن را به عنوان آلونزو هریس و ایتان هاوک به عنوان جیک هویت ، دو افسر مواد مخدر LAPD در طی یک دوره 24 ساعته در محله های باند وست لیک ، اکو پارک و جنوب مرکزی لس آنجلس بازی می کند.همچنین در نقش های پشتیبانی از اسکات گلن ، کلیف کورتیس ، دکتر دره ، اسنوپ داگ و میسی گری در نقش های پشتیبانی می کند.

این فیلم جایزه ها و نامزدهای متعددی را دریافت کرد ، در حالی که عملکرد واشنگتن جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد و هاوک در 74 مین جوایز اسکار نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Training Day

روز آموزش در 5 اکتبر 2001 توسط برادران وارنر تصاویر منتشر شد.این بررسی های مثبت از منتقدین ، که از اجراهای واشنگتن و هاوک تمجید می کردند اما زیرنویس فارسی Training Day 2001 بر روی فیلمنامه تقسیم می شدند.این یک موفقیت تجاری بود و با افزایش 104 میلیون دلار در سراسر جهان در برابر بودجه تولید 45 میلیون دلار.

یک سریال تلویزیونی بر اساس این فیلم ، تولید شده توسط جری بروکیمر ، در آگوست سال 2015 اعلام شد و در تاریخ 2 فوریه 2017 در CBS به نمایش درآمد ، اما پس از یک فصل لغو شد.پیش نمایش در مورد یک جوان آلونزو هریس در اکتبر 2019 اعلام شد که هم اکنون توسط برادران وارنر تصاویر در حال توسعه است.در 28 فوریه 2022 ، Prequel ، به نام روز آموزش: روز شورش تولید در کالیفرنیا آغاز شده است.

جیک هویت ، افسر پلیس جاه طلب لس آنجلس برای ارتقاء آماده است و برای ارزیابی یک روزه به کارآگاه آلونزو هریس ، یک افسر مواد مخدر بسیار تزئین شده اختصاص داده می شود.با رانندگی در مونت کارلو آلونزو ، آنها روز را با گرفتن برخی از بچه های کالج که ماری جوانا را خریداری می کنند ، شروع می کنند.آلونزو با مصادره داروهای خود ، آن را درون لوله قرار می دهد و به جیک می گوید که آن را سیگار بکشد.هنگامی که جیک امتناع می کند ، آلونزو او را در محل اسلحه تهدید می کند و اظهار داشت که امتناع از این دست در حالی که در خیابان ها او را کشته می شود.جیک لوله را سیگار می کشد و آلونزو به او می گوید که با PCP پوشیده شده است.

دانلود زیرنویس انیمه spy x family