دانلود زیرنویس فارسی فیلم Top Star 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
528 بازدید
دانلود زیرنویس Top Star
  • نام فیلم: Top Star مدت زمان: 1h 47min
  • زبان: Korean کشور سازنده : South Korea
  • کارگردان : Joong-Hoon Park نویسنده: Seok-Hwan Choi, Joong-Hoon Park
  • بازیگران: Tae-woong Eom, Min-Joon Kim, Yi-hyeon So
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

تائسیک زمانی که از یک مدیر استعداد به یک سوپراستار تبدیل می‌شود، در مسیر موفقیت قرار دارد. با این حال، اشتیاق Tae-sik به طمع بی حد و حصر تبدیل می شود و او خود را در بحران می بیند.

Tae-sik’s on he road to success when he goes from being a talent manager to a superstar himself. However, Tae-sik’s passion turns into boundless greed and he finds himself in a crisis.

3375

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Top Star 2013

دانلود زیرنویس فیلم Top Star ستاره برتر (به کره ای: 톱스타؛ RR: Topseuta) فیلمی محصول سال ۲۰۱۳ کره جنوبی به کارگردانی، نویسند و تهیه کنند بازیگر کهنه کار پارک جونگ هون، در اولین کارگردانی خود است. اوهم ته وونگ را در نقش مدیر یک بازیگر برجسته بازی می‌کند که آرزو دارد روزی مانند مشتری‌اش مشهور شود، اما زمانی که سرنوشت آرزوی او را برآورده می‌کند، زند او کاملاً تغییر می‌کند. این فیلم برای اولین بار در هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان به نمایش درآمد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Top Star

Tae-sik مدیر استعدادهای مشهور وون جون است، اما او مدتهاست که می خواهد بازیگر شود. او به طور غیرمنتظره‌ای شانس خود را به دست می‌آورد که وون جون در یک تصادف تصادفی در ر می‌شود و تائسیک با ادعای اینکه او راننده بوده، سقوط می‌کند. در عوض، وون جون قول می دهد که نقش کوچکی را در فیلم بعدی خود به Tae-Sik بدهد. اما حرفه بازیگری Tae-Sik پس از رهایی از زندان به زودی آغاز می شود و موفقیت و ستاره شدن او شروع به تهدید می کند و وون زیرنویس فارسی Top Star 2013 جون را تحت الشعاع قرار می دهد. محبوبیت Tae-sik در نهایت از Won-joon پیشی گرفت، اما اشتیاق خالص او برای بازیگری تبدیل به طمع و منیت می شود. از آنجایی که ارتباطش را با ریشه هایش از دست می دهد، از روابطی که در مسیر صعود ایجاد کرده بود غفلت می کند. حالا تائسیک برای حفظ شهرتش دست از کار نمی کشد تا در اوج بماند.

شرکت چینی Aim Media حقوق بازسازی را در سال 2014 خریداری کرد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game