دانلود زیرنویس فارسی فیلم To Live 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: جنگ درام
856 بازدید
دانلود زیرنویس To Live 1994
  • نام فیلم: برای زندگی مدت زمان: 2 ساعت 13 دقیقه
  • زبان: ماندارین کشور سازنده : هنگ کنگ
  • کارگردان : Yimou Zhang نویسنده: Wei Lu, Hua Yu
  • بازیگران: You Ge, Gong Li, Ben Niu
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.3 با 18722 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بعد از اینکه فوگووی و جیازن ثروت شخصی خود را از دست می دهند ، آنها خانواده ای را پرورش می دهند و از تغییرات فرهنگی دشوار در دهه 1940 تا 1970 چین زنده مانده اند.

After Fugui and Jiazhen lose their personal fortunes, they raise a family and survive difficult cultural changes during 1940s to 1970s China.

27028

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم To Live 1994

دانلود زیرنویس فیلم To Live برای زندگی ، همچنین با عنوان Lifetimes در برخی از نسخه های انگلیسی ، یک فیلم درام چینی در سال 1994 به کارگردانی ژانگ ییمو و نوشته لو وی ، بر اساس رمان به همین نام توسط یو هووا است.این فیلم توسط استودیوی فیلم شانگهای و ERA International ساخته شده است و در هفتمین همکاری خود با کارگردان ژانگ ییمو با بازی Ge You و Gong Li بازی می کند.

این فیلم با استفاده از روایت زمانی برای پرداختن به شیوه های اجتماعی ایدئولوژی چین ، مشکلات چینی های مشترک را نشان می دهد ، و این نشان می دهد که چگونه دولت ملت را به عنوان یک جامعه جمعی کنترل می کند بدون در نظر گرفتن شهروندان خود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم To Live

این فیلم مربوط به یک زن و شوهر است که توسط Ge You و Gong Li ، که در دوره های پرخاشگر تاریخ مدرن چین زندگی می کنند ، از جنگ داخلی چین در اواخر دهه 1940 تا انقلاب فرهنگی به تصویر کشیده شده است.این زوج پس از گذشت مشکلات و تراژدی های عظیم شخصی ، به طرز فجیعی زنده مانده و تحمل می زیرنویس فارسی To Live 1994 کنند و شاهد تغییرات گسترده چین مدرن هستند.

به تصویر کشیدن مردم چین که تحت فشارهای اجتماعی زندگی می کنند ، معنای فیلم را ایجاد می کند ، زیرا تجربه سنگ زنی آنها مقاومت و مبارزات آنها را تحت تغییرات سیاسی نشان می دهد.

برای زنده ماندن در جشنواره فیلم نیویورک 1994 قبل از اینکه سرانجام در 18 نوامبر 1994 نسخه محدودی در ایالات متحده دریافت کند. این فیلم در ایالات متحده به عنوان پشتیبانی برای آموزش تاریخ چین در دبیرستان ها و دانشکده ها مورد استفاده قرار گرفته است.

wednesday زیرنویس