دانلود زیرنویس فارسی فیلم Timecop 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی علمی تخیلی
685 بازدید
دانلود زیرنویس Timecop 1994
  • نام فیلم: Timecop مدت زمان: 1 ساعت 39 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Peter Hyams نویسنده: Mark Verheiden, Mike Richardson
  • بازیگران: Jean-Claude Van Damme, Mia Sara, Ron Silver
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.9 با 56794 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

زمانی که توانایی سفر در زمان کامل شود، نوع جدیدی از سازمان مجری قانون شکل می رد. به آن کمیسیون اجرای زمان یا TEC می گویند. یک پلیس به نام مکس واکر به گروه منصوب می شود. روزی که او انتخاب شد، چند مرد به او حمله کردند و همسرش را کشتند. ده سال بعد، مکس هنوز در غم و اندوه است، اما به یک عامل خوب برای TEC تبدیل شده است. او یک همکار سابق را که برای پول درآوردن به گذشته رفته بود، ردیابی می کند. مکس او را برای صدور حکم برمی‌گرداند، اما نه پس از گفتن اینکه سناتور مک‌کامب، مرد مسئول TEC، او را فرستاده است. مکس چشمش به مک کامب است.

When the ability to travel through time is perfected, a new type of law enforcement agency is formed. It’s called Time Enforcement Commission or TEC. A cop, Max Walker, is assigned to the group. On the day he was chosen, some men attack him and kill his wife. Ten years later Max is still grieving but has become a good agent for the TEC. He tracks down a former co-worker who went into the past to make money. Max brings him back for sentencing but not after telling Max that Senator McComb, the man in charge of TEC, sent him. Max has his eye on McComb.

5319

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Timecop 1994

دانلود زیرنویس فیلم Timecop Timecop یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی محصول ۱۹۹۴ به کارگردانی پیتر هیامز و نویسند مشترک مایک ریچاردسون و مارک ورهیدن است. ریچاردسون همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کرد. این فیلم بر اساس Timecop ساخته شده است، داستانی که توسط ریچاردسون، نوشته ورهیدن، و توسط ران رندال طراحی شده است، که در مجموعه کمیک Dark Horse Comics منتشر شده توسط Dark Horse Comics ظاهر شده است. این اولین قسمت از مجموعه Timecop است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Timecop

در این فیلم ژان کلود ون دام در نقش مکس واکر، یک افسر پلیس در سال 1994 و بعداً یک مامور فدرال ایالات متحده در سال 2004، زمانی که سفر در زمان ممکن شد، بازی می کند. زیرنویس فارسی Timecop 1994 همچنین ران سیلور در نقش یک سیاستمدار فاسد و میا سارا در نقش ملیسا واکر، همسر این مامور حضور دارند. داستان زند واکر را دنبال می کند که او با جنایات سفر در زمان مبارزه می کند و نقشه های این سیاستمدار را بررسی می کند.

فیلم Timecop همچنان پردرآمدترین فیلم ون دام به عنوان بازیگر اصلی (دومین فیلمی است که سد ۱۰۰ میلیون دلاری در سرتاسر جهان را شکسته است) و با طرفداران به یک فیلم کلاسیک کالت تبدیل شده است. اگرچه با نقدهای متفاوتی روبرو شد، اما عموماً توسط منتقدان به عنوان یکی از بهترین فیلم های ون دام شناخته می شود.

در سال 1994، وزارت دادگستری جورج اسپاتا را برای تصویب در مورد یک پروژه مخفی به کمیته تخصیص سنا می فرستد: ایجاد کمیسیون اجرای زمان (TEC) تنها با هدف نظارت بر سفر در زمان. Spota در ابتدا آنها را نسبت به دوام و خطر فناوری متقاعد می‌کند و شواهدی را به آنها نشان می‌دهد که تغییرات (موج‌ها) قبلاً آشکار شده‌اند، که نشان از محموله‌های قاچاق اسلحه پرداخت شده در شمش طلا به سرقت رفته از ارتش کنفدراسیون است. سناتور آرون مک‌کامب برای ریاست کمیته نظارت داوط می‌شود و یوجین ماتوزاک به‌عنوان اولین کمیسیونر TEC نامزد می‌شود. بعداً در همان روز، مکس واکر، افسر پلیس متروی دی سی، در TEC پیشنهاد می شود، اما در مورد پذیرش آن بحث می کند. در آن شب، او یک تماس اضطراری دریافت می کند و هنگام خروج از خانه در کمین قرار می رد. او و همسرش، ملیسا، توسط مهاجمان ناشناس مورد حمله وحشیانه قرار می رند. واکر شاهد انفجار خانه و کشته شدن ملیسا در داخل خانه است.

ده سال بعد، واکر یک کهنه سرباز TEC است، که او را به اکتبر 1929 باز می‌گرداند تا شریک سابقش، لایل اتوود، از استفاده از دانش آینده برای سود مالی از سقوط بازار سهام ایالات متحده جلو ری کند. زمانی که آتوود با آن روبرو می‌شود، اعتراف می‌کند که برای سناتور مک‌کامب کار می‌کند، که از موقعیت خود و دسترسی به فناوری سفر در زمان برای جمع‌آوری بودجه برای کمپین ریاست‌جمهوری آتی خود سوء استفاده می‌کند. آتوود از ترس اینکه مک‌کامب او را از تاریخ پاک کند، به سوی مرگ می‌پرد، اما واکر او را در میانه‌پرش می‌ رد و هر دو را به سال 2004 برمی‌گرداند. با امتناع از شهادت، آتوود به اعدام محکوم می‌شود و به سال 1929 بازگردانده می‌شود، جایی که سقوط مرگبار خود را کامل می‌کند. در حالی که واکر و ماتوزاک هر دو موافق هستند که مک‌کامب یک جنایتکار است، امتناع اتوود از همکاری تحقیقات آنها را متوقف می‌کند تا زمانی که بتوانند شواهد محکمی را جمع‌آوری کنند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers