دانلود زیرنویس فارسی فیلم Thunderbolt 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی
876 بازدید
دانلود زیرنویس Thunderbolt 1995
  • نام فیلم: رعد و برق مدت زمان: 1 ساعت 50 دقیقه
  • زبان: Cantonese کشور سازنده : هنگ کنگ
  • کارگردان : Gordon Chan نویسنده: Gordon Chan, Hing-Ka Chan, Paul Clay
  • بازیگران: Jackie Chan, Anita Yuen, Michael Wong
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.3 با 9294 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

برای آزادی خواهر ربوده شده خود ، مکانیک ماشین اسپرت چان فه به (جکی چان) مجبور است یک مسابقه خیابانی فوق العاده را شکست دهد.

In order to release his kidnapped sister, sports car mechanic Chan Foh To (Jackie Chan) has to beat a supercriminal street racer.

25630

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Thunderbolt 1995

دانلود زیرنویس فیلم Thunderbolt Thunderbolt (چینی: 霹靂 火) (Piklik FoH) یک فیلم ورزشی اکشن در هنگ کنگ در سال 1995 است که با بازی جکی چان و کارگردانی گوردون چان است.کارگردانان اکشن جکی چان و سامو هونگ بودند و صحنه های اکشن توسط تیم جکی چان شیرین انجام شد.در نسخه های اولیه آمریکای شمالی ، این فیلم با عنوان Dead Heat شناخته شد.

پس از اینکه چان در مقابل اراذل و اوباش Cougar در جونکارد خود قرار گرفت ، Cougar بار دیگر دستگیر شد که چان شهادت دروغین را تحت هدایت استیو کانن نماینده اینترپل ارائه می دهد.با این حال ، اراذل و اوباش Cougar به کلانتری حمله می کنند و او را از زندان بیرون می کشند.اراذل و اوباش به جز کان ، که دوست دختر کوگار را قبل از دور شدن می کشد ، می کشند.Cougar سپس جونکارد را از بین می برد و قبل از گرفتن خواهران کوچکتر خود دای مو و سای مویی گروگان را به پدر چان چان تونگ زخمی می کند تا چان را مجبور کنند که او را در ژاپن مسابقه دهند.

چان و تیم مسابقه او او را به عنوان یک ماشین مسابقه زرد میتسوبیشی Lancer Evolution III ساختند و برای مسابقه آینده خود آماده می شوند و مجوز پلیس را برای رانندگی آن در بزرگراه دریافت می کنند.آنها به ژاپن می رسند ، جایی که چان طوفان می کند و یک سالن پاچینکو متعلق به یک باند یاکوزا را قبل از اینکه Cougar اجازه دهد به Dai Mui اجازه دهد با برادرش مجدداً اتحاد شود.چان شبکه شروع را در Sendai Hi-Land Raceway انجام می دهد ، اما ماشین وی در یک برخورد نابود می شود.احساس همدردی با چان ، خانم کنیا ، دختر یک مدیر اجرایی میتسوبیشی موتور ، او را با دو اتومبیل مسابقه ای با نام تجاری میتسوبیشی GTO با نام تجاری جدید و تهیه لاستیک های Advan برای این مسابقه تهیه می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Thunderbolt

Thunderbolt در دنیای مسابقات اتومبیلرانی زیرنویس فارسی Thunderbolt 1995 قرار دارد.فیلم چند زبانه است.شخصیت ها به طور متناوب کانتونی ، انگلیسی و ژاپنی صحبت می کنند.

Chan Foh To یک مکانیک جونکارد و یک راننده اتومبیل مسابقه نیمه وقت است که به نیروی پلیس هنگ کنگ در سرکوب خود در مسابقات غیرقانونی خیابانی در کشور کمک می کند.یک شب ، در حالی که به خبرنگار خبره امی ییپ و آقای لام کمک می کند پس از اینکه میتسوبیشی FTO آنها از بنزین خارج شد ، چان فرماندهی ماشین را با امی در داخل تعقیب می کند تا پس از یک آسمان سیاه و سفید سیاه و سفید GT-R R32 که توسط راننده خطرناک جنایتکار Warner رانده شده است ، تعقیب کند. “”کاگمن.در اوج ماشین چیس با سرعت بالا ، چان Cougar را در یک جاده پلیس تله می زند و او را دستگیر کرده است.با این حال ، به دلیل عدم وجود شواهد و حکم دستگیری ، Cougar بلافاصله از بازداشت پلیس آزاد می شود.چان همچنان توسط امی مورد آزار و اذیت قرار می گیرد ، که می خواهد یک داستان جلد از او انجام دهد.

wednesday زیرنویس