دانلود زیرنویس فارسی فیلم Three Colors Blue 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: درام راز آلود
508 بازدید
دانلود زیرنویس Three Colors: Blue 1993
  • نام فیلم: سه رنگ: آبی مدت زمان: 1 ساعت 34 دقیقه
  • زبان: فرانسوی کشور سازنده : فرانسه
  • کارگردان : Krzysztof Kieslowski نویسنده: Krzysztof Kieslowski, Krzysztof Piesiewicz, Agnieszka Holland
  • بازیگران: Juliette Binoche, Zbigniew Zamachowski, Julie Delpy
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.9 با 103338 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک زن در تلاش است تا پس از مرگ همسر و فرزند خود راهی برای زندگی خود پیدا کند.

A woman struggles to find a way to live her life after the death of her husband and child.

27819

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Three Colors: Blue 1993

دانلود زیرنویس فیلم Three Colors: Blue سه رنگ: آبی (فرانسوی: Trois Couleurs: Bleu ، لهستانی: Trzy Kolory. Niebieski) یک فیلم درام در سال 1993 است که به کارگردانی و به نویسندگی توسط فیلمساز لهستانی Krzysztof Kieślowski است.آبی نخستین سه فیلم است که شامل سه گانه سه رنگ است که بر روی آرمانهای انقلابی فرانسه آزادی ، برابری و برادری مضمون است.آن را به رنگ سفید و قرمز دنبال می کند.به گفته کیتلوفسکی ، موضوع فیلم آزادی ، به ویژه آزادی عاطفی است ، نه معنای اجتماعی یا سیاسی آن.

آبی پس از آزادی تحسین منتقدان را دریافت کرد و چندین جایزه از جمله The Golden Lion و The Volpi Cup را برای بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم ونیز بدست آورد و در میان مشهورترین آثار Kieślowski قرار دارد.

جولی ، همسر آهنگساز مشهور فرانسوی پاتریس دی کورسی ، همسر و دختر خود را در یک تصادف اتومبیل که خودش زنده می ماند از دست می دهد.جولی هنگام بهبودی در بیمارستان ، با مصرف بیش از حد قرص ها خودکشی می کند ، اما نمی تواند آنها را بلع کند.پس از آزادی از بیمارستان ، جولی ، که پیشنهاد می شود به نوشتن بسیاری از قطعات معروف شوهرش کمک کرده باشد ، آنچه را که از آنها باقی مانده است ، نابود می کند.تماس با اولیویه ، همکار همسرش که همیشه او را تحسین کرده است ، قبل از خداحافظی با او می خوابد.او با خالی کردن خانه خانوادگی و فروش آن ، یک آپارتمان در پاریس در نزدیکی Rue Mouffetard می گیرد بدون اینکه به کسی بگوید ، تنها یادداشت او یک موبایل از مهره های آبی است که گفته می شود متعلق به دخترش است.

جولی خودش را از زندگی گذشته خود جدا می کند و خودش را از دوستی های سابق فاصله می گیرد.او دیگر توسط مادرش که از آلزایمر رنج می برد ، شناخته نشده است.او همچنین نمره ناتمام را برای آخرین کار مأموریت شوهر فقیدش – قطعه ای که از وحدت اروپا به دنبال پایان جنگ سرد تجلیل می کند ، بازیابی و از بین می برد.با این حال ، گزیده ای از موسیقی آن ، او را در طول فیلم تعقیب می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Three Colors: Blue

در پاریس ، این فیلم درباره زنی است که همسر و فرزندش در یک تصادف رانندگی کشته می شوند.ناگهان از پیوندهای خانوادگی خود رهایی یافت ، او سعی می کند خودش را از همه چیز جدا زیرنویس فارسی Three Colors: Blue 1993 کند و از روابط قبلی خود در انزوا زندگی کند ، اما می یابد که نمی تواند خودش را از ارتباطات انسانی رهایی دهد.
wednesday زیرنویس