دانلود زیرنویس فارسی فیلم Thir13en Ghosts 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک فانتزی
584 بازدید
دانلود زیرنویس Thir13en Ghosts 2001
  • نام فیلم: Thir13en Ghosts مدت زمان: 1 ساعت 31 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : کانادا
  • کارگردان : Steve Beck نویسنده: Robb White, Neal Marshall Stevens, Richard D'Ovidio
  • بازیگران: Tony Shalhoub, Shannon Elizabeth, Embeth Davidtz
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.6 با 88677 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنگامی که سیروس کریتیکوس ، یک جمع کننده بسیار غنی از چیزهای منحصر به فرد ، می میرد ، خانه ، ثروت و مجموعه با ارزش اش از ارواح را ترک می کند.

When Cyrus Kriticos, a very rich collector of unique things, dies, he leaves his house, fortune, and his prized collection of ghosts.

27539

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Thir13en Ghosts 2001

دانلود زیرنویس فیلم Thir13en Ghosts سیزده ارواح (همچنین به عنوان 13 ارواح شناخته می شود و به عنوان ارواح Thir13en سبک شده است) یک فیلم ترسناک فوق طبیعی در سال 2001 به کارگردانی استیو بک در اولین کارگردانی خود است.بازسازی فیلم 13 Ghosts توسط ویلیام قلعه ، فیلم های تونی شلهوب ، Embeth Davidtz ، Matthew Lillard ، Shannon Elizabeth ، Alec Roberts ، Rah Digga و F. Murray Abraham.در 26 اکتبر 2001 به سینماها آزاد شد.

شکارچی شبح Cyrus Kriticos و دستیار روانی وی ، دنیس رافکین ، تیمی را در یک مأموریت برای گرفتن روحیه ای به نام Juggernaut رهبری می کنند.چندین مرد از جمله کوروش کشته می شوند در حالی که تیم قادر به گرفتن شبح است.خواهرزاده کوروش ، آرتور ، بیوه ، توسط وکیل املاک کوروش ، بن ماس ، مطلع شده است که وی عمارت کوروش را به ارث برده است.از نظر مالی ناامن ، آرتور تصمیم می گیرد به همراه دو فرزند خود ، کتی و بابی و پرستار بچه های آنها ، مگی به آنجا نقل مکان کند.

دنیس از یک جفت عینک طیفی استفاده می کند که به پوشنده اجازه می دهد قلمرو ماوراء طبیعی را ببیند تا از ارواح جلوگیری کند.شغال ، یکی از خطرناک ترین ارواح ، به کتی و آرتور حمله می کند اما آنها توسط کالینا اورتزیا ، یک رهایی دهنده روح که در تلاش برای آزاد کردن ارواح است ، نجات می یابد.کتی ناپدید می شود.این چهار بزرگسال در کتابخانه جمع می شوند که آرتور می آموزد که شبح ژان نیز در خانه است.کالینا توضیح می دهد که این خانه یک دستگاه است که از ارواح اسیر بهره می برد و به کاربر خود اجازه می دهد گذشته ، حال و آینده را ببیند.تنها راه خاموش کردن آن از طریق ایجاد یک روح سیزدهم از فداکاری عشق است.آرتور می فهمد که برای نجات فرزندان خود باید به آن شبح تبدیل شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Thir13en Ghosts

این فیلم هم از نظر انتقادی و هم از نظر تجاری ناموفق بود و تنها 68 میلیون دلار در برابر بودجه 42 زیرنویس فارسی Thir13en Ghosts 2001 میلیون دلاری خود درآمد داشت.

دنیس هنگام گشت و گذار در عمارت با خانواده ملاقات می کند.این اقامتگاه کاملاً از ورق های شیشه ای ساخته شده با عبارات لاتین ساخته شده است ، که دنیس آن را به عنوان طلسم مانع می شناسد.او می فهمد که دوازده ارواح عصبانی که او و کوروش اسیر شده اند در خانه زندانی می شوند ، که توسط طلسم ها اسیر شده اند.همانطور که او به آرتور هشدار می دهد ، ماس ناخواسته مکانیسمی را ایجاد می کند که خانه را مهر می کند و ارواح را آزاد می کند.ماس می میرد که مجموعه ای از درهای کشویی او را به نصف برید.بابی چندین ارواح از جمله عاشق پژمرده را می بیند – مادرش ژان ، که در اثر جراحات وارده در آتش سوزی در خانه درگذشت.او ناخودآگاه کوبیده می شود و دور می شود.

wednesday زیرنویس