دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Yellow Sea 2010

تاریخ اکران : 2010 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی درام
697 بازدید
دانلود زیرنویس The Yellow Sea
  • نام فیلم: The Yellow Sea مدت زمان: 2h 16min
  • زبان: Korean کشور سازنده : South Korea
  • کارگردان : Na Hong-jin نویسنده: Won-Chan Hong, Na Hong-jin
  • بازیگران: Ha Jung-woo, Kim Yoon-seok, Jo Sung-ha
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در این اکشن مهیج سریع، یک راننده تاکسی ن یانجی، استان خودمختار کره یانبیا در شمال شرقی چین به کره جنوبی می رود که یک گانگستر محلی به او پیشنهاد می کند در ازای بازپرداخت بدهی خود، به یک استاد ضربه بزند. در همین حین او هم به دنبال همسرش می گردد که به اینجا آمده اما از 6 ماه پیش جواب نداده است. سوء ظن او به خیانت او باعث می شود که تنش او بالا برود، قبل از اینکه اتفاق غیرمنتظره ای در آن شب رخ دهد که در آن او آماده کشتن استاد است. به زودی، او متوجه می شود که از دست پلیس و اوباش برای نجات جان خود فرار می کند که منجر به دعواهای خشونت آمیز و تعقیب و گریز شدید ماشین می شود.

In this fast paced action thriller, a taxi driver living in Yanji, Yanbian Korean Autonomous Prefecture in northeast China goes to South Korea when a local gangster offers him to carry out a hit on a professor in return for repaying his debt. In the meanwhile, he also searches for his wife who had come here but had not responded since 6 months. His suspicion of her betrayal makes his tension rise, before something unexpected happens that night on which he is prepared to kill the professor. Soon, he finds himself running for his life from police and the mob, resulting in a lot of violent fights and intense car chases.

3222

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل: