دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Wild Blue Yonder 2005

تاریخ اکران : 2005 دسته بندی : فیلم ژانر: علمی تخیلی
475 بازدید
دانلود زیرنویس The Wild Blue Yonder 2005
  • نام فیلم: آبی وحشی مدت زمان: 1 ساعت 20 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آلمان
  • کارگردان : Werner Herzog نویسنده: Werner Herzog
  • بازیگران: Brad Dourif, Donald Williams, Ellen Baker
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.1 با 3743 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک بیگانه داستان سیاره در حال مرگ خود را ، بازدیدهای او و مردمش از مرگ و میر ساخته شده از زمین و زمین روایت می کند ، در حالی که فضانوردان انسانی سعی در یافتن سیاره ای متناوب برای زنده ماندن انسانها برای زندگی دارند.

An alien narrates the story of his dying planet, his and his people’s visits to Earth and Earth’s man-made demise, while human astronauts attempt to find an alternate planet for surviving humans to live on.

26947

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Wild Blue Yonder 2005

دانلود زیرنویس فیلم The Wild Blue Yonder The Wild Blue Yonder یک فیلم فانتزی علمی تخیلی در سال 2005 توسط کارگردان آلمانی ورنر هرتزوگ است.در 62 مین جشنواره فیلم ونیز ، جایی که برنده جایزه Fipresci شد.این مسابقه در جشنواره بین المللی فیلم مار دل پلاتا و جشنواره فیلم Sitges به نمایش درآمد و برنده جایزه “کارنت جوو – ذکر ویژه” در دومی شد.بیشتر فیلم شامل فیلم های مستند مجدداً است که با روایت داستانی (گاهی اوقات خارق العاده) پوشانده شده است.این تکنیک در فیلم های قبلی فیلم Darkness Herzog (1992) مورد استفاده قرار گرفت.

بیگانه همچنین داستان یک مأموریت فضایی را که از طریق شغل خود با سیا در مورد آن پیدا کرد ، روایت می کند.در اواخر دهه 1990 ، زباله های تصادف Roswell UFO کشف شد و مورد بررسی قرار گرفت.دانشمندان به اشتباه معتقد بودند که آنها به یک بیماری بیگانه عفونی از زباله ها مبتلا شده اند.یک مأموریت اکتشافی به Blue Yonder (با استفاده از فیلم های بایگانی از مأموریت شاتل فضایی STS-34 و سفر غواصی هنری کایزر در قطب جنوب) ارائه شد تا احتمال ایجاد یک مستعمره جدید و بدون آلوده انسانی در کره زمین را کشف کند.فضانوردان پس از پیدا کردن یوندر آبی مناسب برای سکونت انسان ، 820 سال بعد به خانه بازگشتند ، فقط برای کشف اینکه زمین در غیاب آنها رها شده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Wild Blue Yonder

نام این فیلم زیرنویس فارسی The Wild Blue Yonder 2005 از خط اول آهنگ “نیروی هوایی ایالات متحده” آمده است.صحنه های موجود در فضا از ناسا است.

این فیلم در مورد یک فرازمینی (با بازی برد دورف) است که چند دهه پیش از یک سیاره آب (آبی وحشی) پس از آنکه عصر یخبندان را تجربه کرد ، به زمین آمد.روایت او نشان می دهد که نژاد او در طول سالها تلاش کرده است تا بدون هیچ موفقیت ، جامعه ای را در سیاره ما تشکیل دهد.

wednesday زیرنویس