دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Transformers: The Movie 1986

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن انیمیشن خانوادگی علمی تخیلی ماجراجویانه
930 بازدید
دانلود زیرنویس The Transformers: The Movie
  • نام فیلم: The Transformers: The Movie مدت زمان: 1h 24min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Nelson Shin نویسنده: Ron Friedman
  • بازیگران: Orson Welles, Robert Stack, Leonard Nimoy, Norman Alden
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

Decepticons به سیاره اصلی Autobots، Cybertron، حمله کرده و آن را تصرف کرده اند. Autobots مصمم هستند که به عقب بروند و برای تامین تجهیزات به شهر Autobot روی زمین بروند. Decepticons کشتی را ربوده و تسخیر می کند و در نتیجه نبرد شدیدی بین Autobots و Decepticons رخ می دهد که نتیجه آن ویرانگر است. یک تهدید جدید برای Autobots به شکل Unicron، یک ترانسفورماتور عظیم سیاره‌خوار ظاهر می‌شود.

The Decepticons have invaded and taken over the Autobots’ home planet, Cybertron. The Autobots are determined to fight back and go to Autobot City on Earth for supplies. Decepticons hijack and take over the ship, resulting in a fierce battle between the Autobots and Decepticons, the result of which is devastating. A new threat to the Autobots appears in the form of Unicron, a massive planet-devouring transformer.

3439

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Transformers: The Movie 1986

دانلود زیرنویس فیلم The Transformers: The Movie The Transformers: The Movie یک انیمیشن انیمیشنی محصول سال ۱۹۸۶ است که بر اساس مجموعه تلویزیونی Transformers ساخته شده است. این فیلم در 8 آگوست 1986 در آمریکای شمالی و در 12 دسامبر 1986 در بریتانیا منتشر شد. نلسون شین که تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی نیز بود، تهیه کننده و کارگردانی آن بود. فیلمنامه توسط ران فریدمن نوشته شد که یک سال بعد The Bionic Six را ساخت.

دستور کار هاسبرو که منحصراً بر اسباب‌بازی متمرکز شده بود، در اعتراض برخی از سازندگان این فیلم و مجموعه تلویزیونی، خواستار به‌روزرسانی محصول بود که با نابودی شخصیت‌های بازی روی صفحه نمایش ساخته می‌شد. سلاخی شخصیت ها به خصوص Optimus Prime ناخواسته مخاطب جوان را ناراحت کرد.

این فیلم با اکران در فصلی مملو از فیلم‌های موفق و داشتن یک شرکت پخش جوان شکست خورده، De Laurentiis Entertainment Group (DEG) با شکست باکس آفیس روبرو شد. منتقدان معاصر عموماً منفی بودند و طرحی نازک از تبلیغات آشکار و اقدامات خشونت آمیز را درک کردند که فقط برای کودکان جذاب بود. این فیلم دهه‌ها بعد با بازنشر خان و نمایش‌های تئاتری فراوان، به‌ویژه همزمان با بازسازی‌های لایو اکشن مایکل بی در دهه ۲۰۰۰، جایگاه کلاسیک خود را به دست آورد. بسیاری از منتقدان نسخه اصلی را به نسخه های بازسازی شده ترجیح می دهند. Den of Geek از آن به عنوان “قتل عام بزرگ اسباب بازی 1986” یاد کرد که “یک نسل از بچه ها را با یک رشته مرگ های شگفت ان ز آسیب دید” و به عنوان “یک نقطه عطف در تاریخ انیمیشن”.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Transformers: The Movie

این فیلم صداپیش اریک آیدل، جاد نلسون، لئونارد نیموی، کیسی کاسم، رابرت استک، لیونل استاندر، جان موشیتا جونیور، پیتر کالن و فرانک ولکر را دارد و نقش‌های آخر فیلم را برای اورسن و که قبل از شروع فیلم درگذشت دیده بود. انتشار و Scatman Crothers که پس از اکران فیلم درگذشت. موسیقی متن شامل موسیقی الکترونیکی ساخته شده توسط وینس دی کولا و آهنگ هایی از گروه های زیرنویس فارسی The Transformers: The Movie 1986 راک و هوی متال از جمله استن بوش و “آل عجیب” یانکویچ است.

داستان در سال 2005، 20 سال پس از فصل دوم سریال تلویزیونی رخ می دهد. پس از حمله Decepticon که Autobot City را ویران می کند، Optimus Prime در یک دوئل مرگبار یک به یک با Megatron پیروز می شود، اما در نهایت در برخورد با جراحات مرگباری روبرو می شود. با مجروح شدن شدید مگاترون، Decepticons مجبور به عقب نشینی می شوند و Autobots را نجات می دهند. Autobot ها در سراسر کهکشان توسط Unicron شکار می شوند، یک ترانسفورماتور به اندازه یک سیاره که قصد مصرف Cybertron را دارد و مگاترون را تغییر شکل می دهد تا به Galvatron برده شده تبدیل شود.

در سال 2005، Decepticons شیطانی سیاره خانه Autobots Cybertron را فتح کردند. Autobots قهرمان، که از دو قمر Cybertron عمل می کنند، یک ضد حمله را آماده می کنند. رهبر Autobot Optimus Prime یک شاتل به Autobot City روی زمین برای تدارکات می فرستد. با این حال، نقشه آنها توسط Decepticons کشف می شود، که خدمه (Ironhide، Prowl، Ratchet، Brawn) را می کشند و کشتی را می ربایند. در شهر اتوبات، هات راد در حال استراحت با دانیل ویتویکی (پسر اسپایک ویتویکی) شاتل ربوده شده را می بیند و نبردی مرگبار در می رد. Optimus با نیروهای تقویتی وارد می شود درست زمانی که Decepticons نزدیک به پیروزی هستند. اپتیموس بسیاری از آنها را شکست می دهد و سپس با مگاترون در ر نبردی بی رحمانه می شود و هر دو مجروح مرگبار می شوند. در بستر مرگ، Optimus ماتریس رهبری را به Ultra Magnus می‌دهد و به او می‌گوید که قدرت آن تاریک‌ترین ساعت اتوبات‌ها را روشن می‌کند. از دست Optimus می افتد و توسط Hot Rod گرفته می شود و او آن را به Ultra Magnus می دهد. بدن Optimus Prime با مرگ رنگ خود را از دست می دهد.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad