دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Thing Called Love 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: درام کمدی
440 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Thing Called Love
  • نام فیلم: چیزی به نام عشق مدت زمان: 1 ساعت 56 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Peter Bogdanovich نویسنده: Carol Heikkinen
  • بازیگران: River Phoenix, Samantha Mathis, Dermot Mulroney
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.3 با 8038 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

گروهی از تازه واردان به تجارت موسیقی کانتری به دنبال عشق و ستاره شدن هستند.

A group of newcomers to the country music business seek love and stardom.

15643

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Thing Called Love 1993

دانلود زیرنویس فیلم The Thing Called Love The Thing Called Love یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول 1993 به کارگردانی پیتر بوگدانوویچ و با بازی سامانتا ماتیس در نقش میراندا پریسلی، نوازنده جوانی است که تلاش می‌کند در نشویل بزرگ شود. ریور فینیکس، درموت مولرونی و ساندرا بولاک نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند. در حالی که فیلم شامل یک مثلث عشقی و پیچید های مختلف در مسیر موفقیت میراندا است، نگاهی شیرین به زند ترانه سرایان مشتاق در نشویل ارائه می دهد. شعار آن این است: “پای رویای خود بایستید”.

یک ند “ساختن” در نسخه دی وی دی فیلم با عنوان The Thing Called Love: A Look Back در دسترس است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Thing Called Love

این فیلم آخرین نمایش کامل فینیکس قبل از مرگش بود. بوگدانوویچ این فیلم را “تصویر کوچکی زیرنویس فارسی The Thing Called Love 1993 با کیفیت فرانسوی کمی پر پیچ و خم” نامید.

میراندا پریسلی یک خواننده / ترانه سرای مشتاق از شهر نیویورک است که عاشق موسیقی کانتری است و تصمیم می رد از شانس خود در نشویل استفاده کند، جایی که امیدوار است ستاره شود. میراندا پس از رسیدن به شهر موسیقی پس از یک اتوبوس طولانی، راهی کافه بلوبرد می‌شود، یک آب‌چاله محلی که به عنوان ویترینی برای استعدادهای جدید شهرت دارد. صاحب بار، لوسی، درخشش تازه واردی را پیدا می کند و به او شغلی به عنوان پیشخدمت می دهد.

خیلی زود، میراندا با تعدادی دیگر از پیوندهای نشویل آشنا شد که به دنبال اجرای یک کنسرت یا فروش آهنگ هستند، از جمله کایل دیویدسون شیرین و دل باز، جیمز رایت خوش خلق اما با استعداد و لیندا لو لیندن بداخلاق. در حالی که چهار دوست برای یافتن جایگاه خود در صحنه موسیقی رقابتی نشویل تلاش می کنند، هم کایل و هم جیمز علاقه عاشقانه ای به میراندا نشان می دهند، اما او به رغم خلق و خوی بد خلقی جیمز به سمت جیمز کشیده می شود. میراندا جیمز را تعقیب می‌کند و در نهایت ازدواج می‌کنند، اما به زودی متوجه می‌شوند که ازدواج کار می‌خواهد. جیمز میراندا را پشت سر می گذارد تا آ ومش را بسازد، چیزی که همیشه می خواست انجام دهد، اما متوجه می شود که ق ش را با او جا گذاشته است. او به کافه بلوبرد برمی گردد اما متوجه می شود که میراندا شهر را ترک کرده است. میراندا قبل از اینکه به طور آزمایشی با جیمز متحد شود، برمی گردد و آهنگ جدیدی را می خواند. زمانی که لیندا لو به نیویورک می رود، کایل به آنها ملحق می شود و سه نفر دیگر با هم درباره نوشتن یک آهنگ صحبت می کنند.

دانلود زیرنویس سریال Peaky Blinders