دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Thaw 2009

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک علمی تخیلی
226 بازدید
دانلود زیرنویس The Thaw 2009
  • نام فیلم: گرم شدن مدت زمان: 1 ساعت 34 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Mark A. Lewis نویسنده: Mark A. Lewis, Michael Lewis
  • بازیگران: Val Kilmer, Martha MacIsaac, Aaron Ashmore
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.2 با 12320 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک سفر تحقیقاتی به قطب شمال ، کشف می کند که یک کلاه یخ قطبی ذوب شده یک انگل ماقبل تاریخ کشنده را منتشر کرده است.

A research expedition to the Arctic discovers that a melting polar ice cap has released a deadly prehistoric parasite.

28998

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Thaw 2009

دانلود زیرنویس فیلم The Thaw The Thaw یک فیلم هیجان انگیز ترسناک علمی تخیلی آمریکایی در سال 2009 به کارگردانی مارک A. لوئیس و بازیگران وال کیلمر ، مارتا مکساک و هارون اشمور است.

اویل در اواسط شب با ATV نزدیک به ایستگاه بیدار می شود.هنگامی که او به تحقیق می رود ، جین از هلیکوپتر سقوط می کند.جین کنترل پنل هلیکوپتر را نابود کرده و هرگونه احتمال فوری فرار را از بین می برد.لینگ با بسیاری از نیش های اشکال روی صورت و تنه از خواب بیدار می شود و جین در آغوش اویل می میرد.فدریکو با درک لینگ بیمار است ، برای نجات لینگ در هلیکوپتر تماس می گیرد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Thaw

این فیلم با یک مستند ویدیویی توسط دکتر دیوید کروپن (وال کیلمر) ، دانشمند تحقیقاتی در جزیره بانکها ، در قطب شمال کانادا و شیوع همه گیر ، با 400 کشته و 10،000 آلوده آغاز می شود.این امر پس از آن زیرنویس فارسی The Thaw 2009 صورت می گیرد كه دیوید ، دستیار جین وی (آن ماری Deluise) و دو محقق دیگر خرس قطبی را آرام می كنند ، سپس بقایای یخ زده یك ماموت پشمی را کشف می كنند.

آنها خرس قطبی را به ایستگاه تحقیقاتی خود منتقل می کنند.دیوید با دخترش اویلین (مارتا ماکیزاک) تماس می گیرد و از وی برای بازدید از ایستگاه تحقیقاتی با وی دعا می کند.رابطه آنها از زمان مرگ اخیر مادرش متلاشی شده است.در همین حال ، گروهی از دانش آموزان ، لینگ (استف سونگ) ، فدریکو (کایل اشمیت) و اتم (هارون اشمور) برای پیوستن به تیم تحقیقاتی دیوید انتخاب می شوند.اویل تصمیم می گیرد بیاید.

چند روز بعد ، تیم تحقیقاتی دیوید احساس اثرات یک بیماری عجیب و غریب را آغاز می کند ، و دیوید به خلبان هلیکوپتر بارت می گوید که دخترش اویلین را به ایستگاه نبرید.با این حال ، اویل اصرار دارد ، و بارت چاره ای جز اینكه او را به همراه دانش آموزان به ایستگاه بیاورد.در این میان ، جین شلیک می کند و ظاهراً دیوید و یک محقق دیگر را می کشد.دانش آموزان بدن خرس قطبی را کشف می کنند ، و بارت هنگام لمس آن توسط یک اشکال گاز می گیرد.

The Last of Us زیرنویس