دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Stool Pigeon 2010

تاریخ اکران : 2010 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی
248 بازدید
دانلود زیرنویس The Stool Pigeon 2010
  • نام فیلم: کبوتر مدفوع مدت زمان: 1 ساعت 53 دقیقه
  • زبان: Cantonese کشور سازنده : هنگ کنگ
  • کارگردان : Dante Lam نویسنده: Man-Lung Ho, Dante Lam, Wai Lun Ng
  • بازیگران: Nick Cheung, Nicholas Tse, Gwei Lun-Mei
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7 با 2097 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پلیس دون لی غالباً با آگاهان همکاری می کند اما تعداد زیادی از تماسهای نزدیک و مأموریت های شکست خورده باعث می شود که او جهان را به عنوان یک خیانت پس از دیگری ببیند – سپس او با گای ملاقات می کند و فرصتی جدید برای تغییر دیدگاه های خود به او داده می شود.

Policeman Don Lee often works with informants but numerous too-close calls and failed missions cause him to see the world as one betrayal after another – then he meets Guy, and is given a new chance to change his views.

30563

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Stool Pigeon 2010

دانلود زیرنویس فیلم The Stool Pigeon کبوتر مدفوع (چینی ساده: 线人 ؛ چینی سنتی: 綫人 ؛ پینیین: Xiàn Rén ؛ Jyutping: Sin3 Jan4) یک فیلم هیجان انگیز اکشن هنگ کنگ-چینی در سال 2010 به کارگردانی دانته لام و بازیگران نیکلاس تسه ، نیک چونگ و گوی لون است-meiاین فیلم در مورد کارآگاه پلیس ، دون لی (چونگ) است که از آگاهان برای کسب اطلاعات در مورد گانگسترها استفاده می کند.لی هنگامی که آگاهانش گرفتار می شوند ، احساس گناه می کند ، اما یک مسابقه خیابانی به نام Ghost (TSE) را به عنوان یک خبرچین می فرستد تا اطلاعاتی در مورد یک نام گانگستر بربر (لو یی) کسب کند.

تولید روی کبوتر مدفوع از 2 نوامبر 2009 آغاز شد. در اوایل تولید این فیلم ، کنگلومرای فیلم چینی Huayi Brothers برای گرفتن سهام عدالت و اعتبار تولیدی برای این فیلم به امضا رسید.دانته لام علی رغم داشتن بیشتر بازیگران فیلم قبلی خود Beast Stalker ، گفت که کبوتر مدفوع دنباله ای نیست.دانته اظهار داشت که وقتی من روی فیلم جدید کار می کردم ، فشار را احساس کرد زیرا The Beast Stalker اینقدر خوب انجام داد و بازخورد مثبت زیادی دریافت کرد. من نمی خواستم فیلم جدید در سایه خود زندگی کند زیرا این یک فیلم کاملاً متفاوت است، به جز با همان بازیگران. “دانته لام موضوع یک خبرچین را در این فیلم انتخاب کرد و اظهار داشت که “هنوز فیلم فیلمبرداری هنگ کنگ در این زمینه وجود دارد. این موضوع خوبی برای کاوش در طبیعت انسانی است و من با افراد درگیر در زندگی واقعی تحقیق کرده ام”.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Stool Pigeon

این فیلم در 24 اوت و دو روز بعد در هنگ زیرنویس فارسی The Stool Pigeon 2010 کنگ در چین اکران شد.این فیلم در گیشه هنگ کنگ به خوبی اجرا شد ، هرچند که بررسی های متفاوتی را دریافت کرده است.

دون لی (نیک چونگ) ، کارآگاه پلیس در Kowloon که اعتماد به آگاهان او را ترک می کند و با وجدان مقصر مبارزه می کند.پوشش قبلی کبوتر مدفوع لی دمیده شد و مورد حمله قرار گرفت و او را پارانوئید و از همسر و خانه خود هدایت کرد.لی شروع به تردید در روش های خودش می کند.لی به عنوان آخرین کبوتر مدفوع خود که به یک باند به رهبری دزد مسلح بدنام بربر (لو یی) اختصاص داده شده است ، یک مسابقه دهنده خیابانی به نام Ghost (نیکلاس تسه) را استخدام می کند.Ghost پیشنهاد لی را می پذیرد تا بتواند خواهرش را از زندگی فحشا نجات دهد و همچنین به بدهی یک میلیون دلاری پدرش کمک کند.Ghost برای به دست آوردن پذیرش در باند باربارانی به یک مسابقه غیرقانونی خیابانی می پیوندد.لی همچنین مشکلات شخصی خود را دارد ، به عنوان همسر چر (Miao Pu) که او چند ماه قبل با او تلاش کرد تا خودکشی کند و از آن زمان فراموشی داشته است.لی با بهره برداری از آگاهان خود متوجه می شود که چقدر اشتباه است و به طرز ناامیدی سعی می کند قبل از اینکه شبح دچار مشکل جدی شود ، اشتباهات خود را درست کند.

نیک چونگ ، بازیگر ، اظهار داشت که احساس آرامش بیشتری نسبت به کبوتر مدفوع نسبت به آنچه که قبلاً در Beast Stalker انجام داده بود ، همانطور که قبلاً با بازیگران کار کرده بود ، احساس آرامش بیشتری کرد.برخی از گزارش ها اظهار داشتند كه چونگ از اینكه زمان صفحه نمایش وی كوتاه تر است ، ناراضی بود ، چونگ این گفت كه وی توسط رسانه های هنگ كنگ و پاپاراتزی توییتر خود را اشتباه گرفته است.

The Last of Us زیرنویس