دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Shining 1980

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک درام
1,226 بازدید
دانلود زیرنویس The Shining 1980
  • نام فیلم: The Shining مدت زمان: 146 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده, بریتانیا
  • کارگردان : Stanley Kubrick نویسنده: Stanley Kubrick, Diane Johnson
  • بازیگران: Jack Nicholson, Shelley Duvall, Scatman Crothers, Danny Lloyd
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

جک و خانواده اش با گذشته ای خشن به هتلی منزوی نقل مکان می کنند. زند در انزوا ، جک شروع به از دست دادن عقل خود می کند ، که بر اعضای خانواده اش تأثیر می گذارد.

Jack and his family move into an isolated hotel with a violent past. Living in isolation, Jack begins to lose his sanity, which affects his family members.

718

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم The Shining 1980 :

درخشش یا تلألو (به انگلیسی: The Shining) فیلمی در ژانر ترسناک روانشناسانه محصول آمریکا و بریتانیا به نویسند ، کارگردانی و تهیه‌کنند استنلی کوبریک است که در سال ۱۹۸۰ منتشر شد.

فیلم‌نامه این کار را کوبریک و دایان جانسون، رمان‌نویس زاده آمریکا نوشتند. در این فیلم هنرپیشگانی همچون جک نیکلسون، شلی دووال و دنی لوید به ایفای نقش پرداخته‌اند.

درخشش تنها فیلم کوبریک در ژانر وحشت محسوب می‌شود. این فیلم بر اساس داستانی به همین نام از استیون کینگ ساخته شد.

دنباله فیلم با عنوان دکتر اسلیپ در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

خلاصه داستان:

مرد نویسنده‌ای به همراه همسر و فرزندش در هتلی به عنوان سرایدار اقامت می‌گزیند تا در طول فصل ز ان و در آرامش فضای هتل داستانش را به پایان برد.

در طول فصل ز ان به دلیل بارش برف بسیار راه‌های مواصلاتی به هتل بسته شده و به همین دلیل جک تورنس با خانواده خود بعنوان سرایدار در این هتل در طول ز ان استخدام می‌شود.

فضای وهم‌آلود و تنهایی در این مکان موجب نوعی روان‌گسیخت در جک می‌شود و دچار اختلالات روانی و عصبی شده و قصد نابودی همسر و فرزندش می‌کند اما آن ها موفق به فرار میشوند و جک در هزار توی برفی یخ میزند و میمیرد.