دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Shadow 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی ماجراجویانه
283 بازدید
دانلود زیرنویس The Shadow 1994
  • نام فیلم: سایه مدت زمان: 1 ساعت 48 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Russell Mulcahy نویسنده: Walter B. Gibson, David Koepp
  • بازیگران: Alec Baldwin, John Lone, Penelope Ann Miller
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6 با 25903 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در دهه 1930 ، نیویورک سیتی ، سایه (الک بالدوین) با نام خود ، شیوان خان (جان لون) ، که در حال ساخت یک بمب اتمی است ، می جنگد.

In 1930s New York City, The Shadow (Alec Baldwin) battles his nemesis, Shiwan Khan (John Lone), who is building an atomic bomb.

30100

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Shadow 1994

دانلود زیرنویس فیلم The Shadow Shadow یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی در سال 1994 از Universal Pictures است که توسط مارتین برژمن ، ویلی خرس و مایکل اسکات برژمن ساخته شده و به کارگردانی راسل مالچی ساخته شده است.این ستاره های الک بالدوین ، با حمایت جان لون ، پنه لوپه آن میلر ، پیتر بویل ، ایان مک کلن ، جاناتان وینترز و تیم کوری.این فیلم بر اساس شخصیت داستان داستان Pulp با همین نام ساخته شده در سال 1931 توسط والتر B. گیبسون ساخته شده است.

پس از جنگ جهانی اول ، لامونت کرانستون خود را به عنوان یک پادشاه مواد مخدر و جنگ سالار در تبت معرفی می کند.Tulku ، یک مرد مقدس که قدرتهای دنیای دیگر را به نمایش می گذارد ، کرانستون را ربوده و به او فرصتی می دهد تا نیرویی برای خیر داشته باشد.کرنستون در ابتدا امتناع می ورزد و مورد حمله Phurba Tulku ، یک خنجر عرفانی پرواز قرار می گیرد.در نهایت ، کرنستون به دانش آموز Tulku تبدیل می شود و می آموزد که چگونه دیگران را هیپنوتیزم کند و برداشت های خود را خم کند تا او نامرئی شود ، برای سایه خود صرفه جویی می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Shadow

این فیلم در اول ژوئیه 1994 به سینماها اکران شد ، بررسی های مختلط را دریافت کرد و زیرنویس فارسی The Shadow 1994 یک شکست تجاری بود.

کرنستون هفت سال بعد به نیویورک سیتی باز می گردد و زندگی سابق خود را به عنوان یک بازیگر ثروتمند از سر می گیرد ، در حالی که مخفیانه به عنوان سایه فعالیت می کند – هوشیار که عالم اموات این شهر را وحشت می کند.او برخی از کسانی را که از مجرمان صرفه جویی می کند ، استخدام می کند تا به عنوان نمایندگان خود عمل کند و اطلاعات و دانش تخصصی را در اختیار وی قرار می دهد.هویت وی تا حد زیادی ناشناخته است ، به خصوص برای عموی وی وینروایت ، که به نظر می رسد کمیسر پلیس نیویورک است ، که او باید به طور مرتب هیپنوتیزم شود تا پلیس از مداخله با او جلوگیری کند.هویت مخفی کرنستون پس از ملاقات با مارگو لین ، یک جامعه اجتماعی که از راه دور است ، در معرض خطر قرار می گیرد.

شیوان خان ، یک پروتکل سرکش قدرتمند از تولکو ، وارد نیویورک در داخل سارکوفاگوس چنگیز خان می شود.به عنوان آخرین فرزندان خان ، شیوان قصد دارد جاه طلبی های اجداد خود را بر تسلط بر جهان انجام دهد.او اتحاد را با کرنستون ، که امتناع می کند پیشنهاد می کند.کرنستون پس از دستیابی به یک سکه نادر از خان ، می آموزد که از برنززیوم ساخته شده است ، فلزی که می تواند برای شکافت هسته ای مورد استفاده قرار گیرد ، و پدر مارگو راینهاردت – دانشمندی که در زمینه تحقیقات انرژی برای وزارت جنگ کار می کند – به طور غیرقانونی قابل توصیف و خارج از کشور می شود.وادکرنستون استنباط می کند که خان راینهاردت را مجبور به ایجاد یک بمب اتمی کرده است.

The Last of Us زیرنویس