دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Secret of Roan Inish 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: خانوادگی درام فانتزی
297 بازدید
دانلود زیرنویس The Secret of Roan Inish 1994
  • نام فیلم: راز Roan inish مدت زمان: 1 ساعت 43 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : John Sayles نویسنده: Rosalie K. Fry, John Sayles
  • بازیگران: Jeni Courtney, Eileen Colgan, Mick Lally
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4 با 9322 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

جوان فیونا با پدربزرگ و مادربزرگ خود در یک روستای کوچک ماهیگیری زندگی می کند و در آنجا نقش فعالی را برای پرده برداری از اسرار اسرارآمیز ایفا می کند.

Young Fiona lives with her grandparents in a small fishing village where she takes an active role to unravel the mysterious secrets.

29826

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Secret of Roan Inish 1994

دانلود زیرنویس فیلم The Secret of Roan Inish راز Roan Inish یک فیلم مستقل و فانتزی-ماجراجویی در سال 1994 است که توسط جان سیلز ساخته و کارگردانی شده است.این بنا بر اساس رمان رمان سال 1957 Ron Mor Skerry ، توسط Rosalie K. Fry ساخته شده است.

آنها در ایرلند روستاهای کوچک ماهیگیری زندگی می کنند ، مکانهایی که همه یکدیگر را می شناسند.مردم در نزدیکی طبیعت زندگی می کنند و حیوانات مورد احترام هستند و در کنار روستائیان زندگی می کنند.مهر و موم ها به ویژه به خاطر روح خاص مانند انسان مورد احترام هستند.گفته می شود که به یک مهر و موم بسیار اشتباه است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Secret of Roan Inish

این مرکز بر روی فولکلرهای ایرلندی و اورکادی از سلکیان متمرکز است که می توانند پوست خود را برای تبدیل شدن به انسان ریخته شوند.این داستان ، که در سواحل غربی اولستر در شمال غربی ایرلند قرار دارد ، در مورد فیونا است ، دختر جوانی که برای زندگی با مادربزرگ و مادربزرگ و پسر عموی او ایمون در نزدیکی جزیره روان اینیش فرستاده شده است ، جایی که سلکی ها شایعه می شونداقامت داشتن.این یک افسانه خانوادگی است که برادر کوچکترش در دوران کودکی زیرنویس فارسی The Secret of Roan Inish 1994 از بین رفت و توسط یک سلکی بزرگ شد.بخشی از فیلم در شهر دونگال برگزار می شود.

در سال 1946 ، داستان از دیدگاه فیونا (جنی کورتنی) ، دختر جوانی که برای زندگی با پدربزرگ و مادربزرگش در یک دهکده ماهیگیری ایرلندی فرستاده شده است ، پس از مرگ مادرش ، بیماری پدرش ، وسلامتی خودش

عصرها ، پدربزرگش در مورد تاریخ خانواده ، از جمله تخلیه از خانه نسلی آنها در جزیره کوچک Roan Inish در طول جنگ جهانی دوم ، قصه هایی را می گوید.Roan Inish در ایرلندی به عنوان Rón Inis ، به معنی “جزیره مهر و موم” شناخته شده است ، یک مکان واقعی در نزدیکی نارین ، روستایی در سواحل غربی شهرستان دونگال در غرب اولستر است.

The Last of Us زیرنویس