دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Ring 2002

تاریخ اکران : 2002 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک راز آلود
900 بازدید
دانلود زیرنویس The Ring 2002
  • نام فیلم: حلقه مدت زمان: 1 ساعت 55 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Gore Verbinski نویسنده: Ehren Kruger, Kôji Suzuki, Hiroshi Takahashi
  • بازیگران: Naomi Watts, Martin Henderson, Brian Cox
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.1 با 327129 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

ریچل کلر روزنامه نگاری است که در حال تحقیق در مورد نوار ویدئویی است که ممکن است چهار نوجوان (از جمله خواهرزاده اش) را کشته باشد. یک افسانه شهری در مورد این نوار وجود دارد: بیننده هفت روز پس از تماشای آن خواهد مرد. اگر افسانه درست باشد، ریچل باید برای نجات جان پسرش و خودش در برابر زمان بدود.

Rachel Keller is a journalist investigating a videotape that may have killed four teenagers (including her niece). There is an urban legend about this tape: the viewer will die seven days after watching it. If the legend is correct, Rachel will have to run against time to save her son’s and her own life.

5132

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Ring 2002

دانلود زیرنویس فیلم The Ring حلقه (انگلیسی: The Ring) یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۲ به کارگردانی گور وربینسکی با بازی نائومی واتس، مارتین هندرسون، دیوید دورفمن، برایان کاکس و دیوی چیس است. این بازسازی فیلم ترسناک ژاپنی حلقه 1998 هیدئو ناکاتا است که بر اساس رمانی به همین نام اثر کوجی سوزوکی در سال 1991 ساخته شده است. واتس روزنامه نگاری را به تصویر می کشد که در حال بررسی یک نوار ویدئویی نفرین شده است که ظاهراً بیننده را هفت روز پس از تماشای آن می کشد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Ring

حلقه در 18 اکتبر 2002 به نمایش درآمد و اکثراً نقدهای مثبتی دریافت کرد و منتقدان از فضاسازی، جلوه های بصری و اجرای واتس تمجید کردند. این فیلم با بودجه تولیدی 48 میلیون دلاری بیش از 249 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت که آن را به یکی از پردرآمدترین زیرنویس فارسی The Ring 2002 بازسازی های ترسناک تبدیل کرد. این اولین قسمت از مجموعه انگلیسی زبان حلقه است و پس از آن حلقه دو (2005) و حلقه ها (2017) قرار دارند.

حلقه راه را برای بازسازی انگلیسی زبان فیلم های ترسناک آسیایی مانند کینه، آب تاریک، شاتر و چشم هموار کرد.

در خانه‌ای در حومه شهر در سیاتل، واشنگتن، دو دوست – کیتی امبری و بکا کاتلر – در مورد افسانه ن شهر خود از یک نوار ویدئویی نفرین شده در اتاق کتی صحبت می‌کنند. هر کس آن را تماشا کند هفت روز بعد می میرد. کیتی ادعا می کند که یک هفته پیش با دوست پسرش، جاش توراندوت، و دو دوست دیگر، استیسی میلر و اسکات دوروی، این نوار را تماشا کرده است. دقایقی بعد، او توسط یک نیروی نامرئی کشته می شود.

در مراسم تشییع جنازه کیتی، عمه او، ریچل کلر، با مادر کیتی، روث امبری، در مورد مرگ او صحبت می کند و هر دو نمی دانند که چرا او به این صورت ناگهانی درگذشت. بنابراین، راشل شروع به تحقیق در مورد مرگ او می کند. راشل با پسر کوچکش آیدان زند می کند. ریچل می‌فهمد که جاش، استیسی و اسکات، که نوار را نیز تماشا کرده‌اند، هم در همان شبی که کتی داشتند مردند، هم با ظاهری مخدوش، و هم در ساعت 10 شب. ریچل به مسافرخانه Shelter Mountain که در آن چهار نفر اقامت داشتند، سفر می کند و نوار ویدیویی نفرین شده را کشف می کند. راشل در کابینی که این چهار نفر اقامت داشتند، کابین 12، نوار را تماشا می‌کند که حاوی تصاویر یکنواخت و آزاردهنده است. هنگامی که نوار به پایان می رسد، ریچل یک تماس تلفنی از تماس رنده ناشناس دریافت می کند که زمزمه “هفت روز” می کند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game