دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Return of Jafar 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن کمدی ماجراجویانه
663 بازدید
دانلود زیرنویس The Return of Jafar 1994
  • نام فیلم: بازگشت جعفر مدت زمان: 1 ساعت 9 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Toby Shelton, Tad Stones, Alan Zaslove نویسنده: Duane Capizzi, Doug Langdale, Mark McCorkle
  • بازیگران: Jonathan Freeman, Scott Weinger, Dan Castellaneta
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.9 با 28209 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سلطان علاءالدین را به عنوان وزیر جدید، داماد آینده و وارث تاج و آگرابه اصلاح می کند و ناآرامی های کاخ را بران خته است. وزیر غاصب سابق جعفر به یک چراغ جن تبعید شد، اما توسط یک کلاهبردار جاه ط ساده لوح، ابیس مال، که جعفر موفق می شود سه آرزوی او را دستکاری کند تا بتواند قدرت خود را دوباره به دست آورد و برای انتقام به آگرابا بازگردد، او را بیرون می کشد. طوطی خودخواه سابقاً مورد اعتماد او یاگو قبلاً موفق شده است از قدردانی کاخ پول نقد کند، اما وقتی ارباب سابقش خود را به او نشان می دهد با وفاداری های متناقضی روبرو می شود. جن در نهایت بازگشت و باید در یک دوئل جادویی علیه جعفر، که ترفندهای کثیفش علاءالدین و یاسمین را در سیاهچال ها فرو می برد، شرکت کند.

The sultan is grooming Aladdin as new vizier, future son-in-law and heir to the throne of Agrabah, stirring palatial unrest. Former vizier-usurper Jafar was banished to a genie lamp, but is dug up by ambitious simpleton crook Abis Mal, whom Jafar manages to manipulate his three wishes so he can regain his power and return to Agrabah for revenge. His egotistic formerly trusted parrot Iago has already managed to cash in on the palace’s gratitude, but is facing conflicting loyalties when his former master reveals himself to him. Genie is finally back and must take on a magic duel against Jafar, whose dirty tricks land Aladdin and Jasmine in the dungeons.

8208

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Return of Jafar 1994

دانلود زیرنویس فیلم The Return of Jafar بازگشت جعفر (همچنین به عنوان علاءالدین 2 یا به ساد با عنوان علاءالدین دوم: بازگشت جعفر شناخته می شود) یک فیلم پویانمایی موزیکال فانتزی قیم به ویدئوی آمریکایی محصول سال 1994 است که توسط والت دیزنی پیکچرز و تلویزیون تولید شده است. این اولین دنباله فیلم علاءالدین است که در سال 1992 منتشر شد، و به عنوان پایان فصل اول مجموعه انیمیشن علاءالدین عمل می کند (و همچنین داستان اصلی چگون شروع سریال است). این فیلم که در 20 می 1994 اکران شد، اولین فیلم انیمیشن قیم به ویدئوی دیزنی بود و اولین انیمیشن آمریکایی قیم به ویدئو بود. رت گاتفرید، جاناتان فریمن، اسکات وینگر و لیندا لارکین نقش‌های خود را از فیلم اول تکرار می‌کنند و جیسون الکساندر، وال بتین، لیز کالاوی و دن کاستلانتا به بازیگران می‌پیوندند.

در طول سفر، سلطان سرانجام علاءالدین را می بخشد، اما جعفر به آنها کمین می کند، علاءالدین را به داخل آبشار می فرستد و سلطان را اسیر می کند، در حالی که یاسمین، جن و ابو نیز در سیاه چال گرفتار شده و حبس می شوند. علاءالدین در نهایت برای هشدار دادن به رازول به آگرابه باز می گردد، اما جعفر که خود را به عنوان یاسمین نشان می دهد، علاءالدین را متهم به قتل سلطان می کند و او را به اعدام محکوم می کند. ایاگو با احساس گناه برای خیانت خود، جن را آزاد می کند که علاءالدین را نجات می دهد. جعفر اکنون اگرابه را کنترل می کند، اما علاءالدین قول می دهد که با از بین بردن چراغش جلوی او را ب رد. ایاگو تصمیم می رد که برود، اما نه قبل از اینکه علاءالدین از او تشکر کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Return of Jafar

اگرچه این فیلم نقدهای متفاوت تا منفی دریافت کرد، اما 15 میلیون نوار VHS زیرنویس فارسی The Return of Jafar 1994 فروخت که با بودجه تقریبی 5 میلیون دلاری بیش از 300 میلیون دلار فروخت و آن را به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های ویدیوی خان تبدیل کرد.

یک سال از اتفاقات فیلم اول می گذرد. علاءالدین و ابو به همراه شاهزاده یاسمین و پدرش سلطان در قصر اگرابه ن شده اند. علاءالدین که هنوز مشتاق ماجراجویی است، یک گروه جنایتکار را که غارت می‌بردند را خنثی می‌کند و آن را به مردم آگرابا باز می‌گرداند. در همین حین در بیابان، یاگو از چراغ جعفر می گریزد. ایاگو که از بدیهی انگاشته شدن خسته شده بود، خواسته های جعفر برای آزادی او را رد کرد. پس از انداختن لامپ در چاه، ایاگو به آگرابا باز می گردد، به امید دوستی با علاءالدین و بازگشت به قصر. در طی رویارویی با علاءالدین و ابو، این سه مورد توسط دزد کم هوش، ابیس مال، و یارانش که علاءالدین آنها را خنثی کرده بود، مورد حمله قرار می‌ رند. یاگو به طور ناخواسته جان علاءالدین را نجات می دهد. علاءالدین برای قدردانی، یاگو را در محوطه کاخ نگه می دارد و قول می دهد که از طرف ایاگو با سلطان صحبت کند.

در این میان ابیس مال چراغ جعفر را در چاه می یابد. جعفر که استاد جدید نالایق خود مانع از آن می شود، ابیس مال را برای هدر دادن دو آرزوی اول خود دستکاری می کند، سپس از او برای انتقام از علاءالدین کمک می رد. در عوض او آرزوی سوم ویژه ای را به او خواهد داد. ابیس مال موافق است و مایل است از علاءالدین انتقام ب رد. در همین حال، جن پس از یک سال سفر در سراسر جهان به قصر باز می گردد. در ضیافت عصر، سلطان علاءالدین را به عنوان وزیر بزرگ جدید اعلام می کند. ابو و راجا یاگو را در باغ پیدا می کنند و او را در ضیافت تعقیب می کنند. علاءالدین از سلطان می‌خواهد که یاگو را عفو کند، اما یاسمین از اینکه علاءالدین هرگز به او اعتماد نکرد، ناامید می‌شود. جن و یاگو به یاسمین کمک می کنند تا به یاگو فرصت بدهد. سلطان همچنان مشکوک است، اما برای یاگو عفو موقت صادر می کند، با این شرط که علاءالدین مراقب او باشد. با این حال، جعفر مخفیانه وارد قصر می شود و یاگو را مجبور می کند تا علاءالدین و سلطان را فریب دهد تا به یک آبشار بروند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال money Heist