دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Resident 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک جنایی درام
827 بازدید
دانلود زیرنویس The Resident 2011
  • نام فیلم: ن مدت زمان: 1 ساعت 31 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Antti Jokinen نویسنده: Antti Jokinen, Robert Orr
  • بازیگران: Hilary Swank, Jeffrey Dean Morgan, Lee Pace
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.3 با 27946 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

وقتی یک دکتر جوان شک می کند که ممکن است در اتاق زیر شیروانی جدید خود در بروکلین تنها نباشد، متوجه می شود که صاحبخانه اش وسواس وحشتناکی نسبت به او ایجاد کرده است.

When a young doctor suspects she may not be alone in her new Brooklyn loft, she learns that her landlord has formed a frightening obsession with her.

15081

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Resident 2011

دانلود زیرنویس فیلم The Resident مقیم یک فیلم هیجان ان ز آمریکایی محصول سال ۲۰۱۱ به کارگردانی آنتی جوکینن و با بازی هیلاری سوانک و جفری دین مورگان است. سوانک در نقش زنی به تاز مجردی بازی می کند که آپارتمانی را در شهر نیویورک اجاره می کند و شک می کند که کسی او را تعقیب می کند. این فیلم همچنین نقش کوتاهی از کریستوفر لی، ستاره فیلم‌های همر، در اولین همکاری او با این استودیو پس از فیلم To the Devil a Daughter در سال 1976 و آخرین همکاری قبل از مرگش در سال 2015 به نمایش می‌گذارد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Resident

جولیت دورو (هیلاری سوانک)، جراح اورژانس، یک آپارتمان در شهر نیویورک از مکس (جفری دین مورگان) اجاره می کند. جولیت اخیراً پس از اینکه همسرش جک زیرنویس فارسی The Resident 2011 (لی پیس) را در حال رابطه نامشروع کرد، درخواست طلاق داده است، اما هنوز هم نسبت به او احساسات دارد. بدون اینکه ژولیت بداند، شخصی او را تعقیب می کند، او را از آن طرف خیابان مشاهده می کند و ظاهراً وارد آپارتمانش می شود.

در یک مهمانی، ژولیت با مکس برخورد می کند و با او معاشقه می کند. همانطور که آنها به سمت خانه می روند، جک از آن طرف خیابان آنها را تعقیب می کند. جولیت سعی می کند مکس را ببوسد، اما او عقب می نشیند. آنها بعداً به یک قرار می روند. یک فلاش بک نشان می دهد که مکس همان کسی است که ژولیت را تعقیب می کند. او آپارتمان او را بازسازی کرده است تا دارای گذرگاه های مخفی و یک آینه یک طرفه باشد که می تواند از آن برای تماشای او استفاده کند.

جولیت به دلیل احساساتی که نسبت به جک داشت رابطه عاشقانه خود را با مکس قطع می کند. مکس به مشاهده جولیت ادامه می دهد و رابطه او و جک را تماشا می کند. پس از آن، او شروع به مصرف شراب ژولیت می کند تا بتواند در حالی که او بیهوش است به او نزدیک تر شود. جولیت پس از اینکه برای سومین بار در دو هفته گذشته بیش از حد می‌خوابد، مشکوک می‌شود که او ممکن است مواد مخدر مصرف کرده باشد و دوربین‌های امنیتی را در اتاقش نصب کرده است.

پس از قرار ملاقات با جولیت، جک مورد حمله مکس قرار می رد و مجروح می شود. در آن شب، مکس به جولیت مواد مخدر می کشد و سعی می کند به او تجاوز کند در حالی که او خواب است، اما او بیدار می شود و او پس از تزریق آمپول به او فرار می کند. صبح روز بعد، ژولیت کلاهک را از سوزن زیرپوستی پیدا می کند. در محل کار، او خون و ادرار خود را تجزیه و تحلیل می کند و سطوح بالای دمرول و سایر داروها را کشف می کند. او با عجله به خانه برمی گردد و دارایی جک را در آنجا می یابد اما هیچ نشانی از او وجود ندارد. یک پیراهن شب او در جایی است که آن را رها نکرده است. او فیلم دوربین امنیتی را بررسی می کند و مکس را می بیند که به او حمله می کند.

دانلود زیرنویس سریال Better Call Soul