دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Proposal 2009

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه کمدی
911 بازدید
دانلود زیرنویس The Proposal
  • نام فیلم: The Proposal مدت زمان: 1h 48min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Anne Fletcher نویسنده: Peter Chiarelli
  • بازیگران: Sandra Bullock, Ryan Reynolds, Mary Steenburgen, Craig T. Nelson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

به مدت سه سال، اندرو پکستون به عنوان دستیار مارگارت تیت، ویراستار سخت در یک ناشر نیویورک، خدمت کرده است. هنگامی که مارگارت، یک کانادایی، به دلیل ویزای منقضی شده با اخراج مواجه می شود، او طرحی برای ازدواج با اندرو در نظر می رد – اگر او قول ارتقای رتبه را بدهد، موافقت می کند. یک مامور INS شکاک قول می دهد که دوشنبه آینده این زوج را در مورد یکدیگر آزمایش کند. اندرو قصد داشت در آن آخر هفته برای 90 سال مادربزرگش به خانه پرواز کند، بنابراین مارگارت با او می رود – به سیتکا، آلاسکا – جایی که مادر، پدر و گرم منتظر هستند. پویایی خانواده بر آن حاکم می شود: تنش بین پدر و اندرو، دوست دختر سابق، نفرت اندرو از مارگارت، و رنگ گذشته او در چند روز آینده، با INS که آماده است اندرو را متهم به کلاهبرداری کند.

For three years, Andrew Paxton has slaved as the assistant to Margaret Tate, hard-driving editor at a New York publisher. When Margaret, a Canadian, faces deportation for an expired visa, she hatches a scheme to marry Andrew – he agrees if she’ll promise a promotion. A skeptical INS agent vows to test the couple about each other the next Monday. Andrew had plans to fly home that weekend for his grandma’s 90th, so Margaret goes with him – to Sitka, Alaska – where mom, dad, and grams await. Family dynamics take over: tensions between dad and Andrew, an ex-girlfriend, Andrew’s dislike of Margaret, and her past color the next few days, with the INS ready to charge Andrew with fraud.

3266

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Proposal 2009

دانلود زیرنویس فیلم The Proposal پیشنهاد (به انگلیسی: The Proposal) یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۰۹ به کارگردانی آن فلچر و نویسند پیتر کیارلی است. در این فیلم ساندرا بولاک و رایان رینولدز با بتی وایت، مری استینبرگن و کریگ تی نلسون به ایفای نقش پرداخته اند. داستان درباره یک مدیر اجرایی کانادایی است که متوجه می شود ممکن است به دلیل ویزای منقضی شده اش از ایالات متحده اخراج شود. او که مصمم به حفظ سمت خود به عنوان سردبیر یک انتشارات است، دستیار خود را متقاعد می کند که موقتاً به عنوان نامزد او عمل کند.

روز بعد، گریس و آنی مارگارت را به عنوان بخشی از مهمانی مجردی خود به یک بار محلی می برند تا رقص استریپ توسط یک رقصنده عجیب و غریب محلی معروف اما بالای تپه، رامونه، تماشا کنند. مارگارت با دور شدن از نمایش، از گرترود می‌فهمد که اندرو می‌خواست ویراستار شود و زند خود را بسازد و اندرو به گرترود پیشنهاد ازدواج داده بود. با این حال، گرترود نپذیرفت زیرا نمی‌خواست سیتکا را به مقصد نیویورک ترک کند. مارگارت در بازگشت به خانه از در ری بین اندرو و جو مطلع می شود. آن شب مارگارت از اندرو در مورد رابطه اش با پدرش می پرسد، اما اندرو حاضر به صحبت نمی شود. در عوض، مارگارت به اندرو باز می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Proposal

توسعه در سال 2005، زمانی که کیارلی فیلمنامه را نوشت، آغاز شد. فیلمبرداری اصلی در یک دوره دو ماهه از مارس تا مه 2008 انجام شد. این فیلم با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد که فیلمنامه آن را نقد کردند اما شیمی بین بولاک و رینولدز را ستودند. این یک موفقیت در شه بود و بیش از زیرنویس فارسی The Proposal 2009 317 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و بیستمین فیلم پرفروش سال 2009 شد. بولاک نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن – کمدی یا موزیکال شد.

مارگارت تیت یک کانادایی است که سردبیر اجرایی یک شرکت انتشارات کتاب در نیویورک است. پس از اطلاع از اخراج او به کانادا به دلیل نقض شرایط ویزای کاری خود، دستیارش اندرو پکستون را متقاعد می کند که با او ازدواج کند. او به اندرو یادآوری می‌کند که اگر اخراج شود، کارهایی که او به عنوان دستیارش انجام داده از بین می‌رود و او به رویای خود بازمی‌گردد تا ویراستار شود. آقای رتسون، یک مامور مهاجرت ایالات متحده، به آنها اطلاع می دهد که او مشکوک است که آنها برای جلو ری از اخراج مارگارت دست به کلاهبرداری می زنند. رتسون به آنها می گوید که از آنها به طور جداگانه سؤالاتی درباره یکدیگر پرسیده می شود. اگر پاسخ های آنها مطابقت نداشته باشد، مارگارت برای همیشه به کانادا اخراج می شود و اندرو به جرمی محکوم می شود که مجازات آن 250000 دلار جریمه و پنج سال زندان است. اندرو اصرار دارد که مارگارت پس از ازدواج، او را ویراستار کند و کتابی را که به او توصیه می‌کند منتشر کند. مارگارت موافق است.

این زوج به سیتکا، آلاسکا، زادگاه اندرو می روند تا با خانواده اش ملاقات کنند. مارگارت با مادر اندرو، گریس و مادربزرگ آنی، معروف به “گامی” آشنا می شود. در طول سفر به خانه خانواده، مارگارت متوجه می شود که تقریباً هر مغازه در شهر نام Paxton را دارد و متوجه می شود که خانواده اندرو در واقع بسیار ثروتمند هستند. در طول یک مهمانی خوشامدگویی به خانه، اندرو با پدرش، جو روبرو می‌شود که از قرار ملاقات اندرو با رئیسی که مدت‌ها از او خوشش نمی‌آمد عصبانی است و فکر می‌کند از او برای پیشرفت در حرفه‌اش استفاده می‌کند. پس از مشاجره آنها، اندرو نامزدی را به همه اعلام می کند. مارگارت همچنین با گرترود، دوست دختر سابق اندرو ملاقات می کند. در مهمانی آنها داستان چگون خواستگاری اندرو از مارگارت را برای همه تعریف می کنند.

روز بعد، خانواده آنها را متقاعد می کنند که در حالی که در سیتکا هستند ازدواج کنند. بعد از اینکه مارگارت متوجه می شود که خانواده اندرو چقدر نزدیک هستند، ناراحت می شود، سوار قایق اندرو می شود و با او به سرعت دور می شود. او به او می گوید که از شانزده سال پس از مرگ والدینش تنها بوده و فراموش کرده است که داشتن خانواده چه حسی دارد. سکان را رها می کند و به عقب قایق می افتد. اندرو برای جلو ری از برخورد با شناور چرخشی تند می کند و مارگارت از قایق بیرون می افتد. اندرو به سرعت قایق را می چرخاند و او را نجات می دهد زیرا او نمی تواند شنا کند. در مراسم عروسی، مارگارت حقیقت عروسی را برای مهمانان از جمله رتسون اعتراف می کند که به او اطلاع می دهد که بیست و چهار ساعت فرصت دارد تا به کانادا برود.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings