دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Poughkeepsie Tapes 2007

تاریخ اکران : 2007 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک راز آلود
726 بازدید
دانلود زیرنویس The Poughkeepsie Tapes 2007
  • نام فیلم: نوارهای Poughkeepsie مدت زمان: 1 ساعت 21 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : John Erick Dowdle نویسنده: Drew Dowdle, John Erick Dowdle
  • بازیگران: Stacy Chbosky, Ben Messmer, Samantha Robson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6 با 20600 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در یک خانه متروکه در Poughkeepsie ، محققان قتل نیویورک صدها نواری را که ده ها سال از کار یک قاتل سریالی را نشان می دهد ، پرده برداشتند.

In an abandoned house in Poughkeepsie, New York murder investigators uncover hundreds of tapes showing decades of a serial killer’s work.

30174

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Poughkeepsie Tapes 2007

دانلود زیرنویس فیلم The Poughkeepsie Tapes نوارهای Poughkeepsie یک فیلم ترسناک شبه مستند آمریکایی در سال 2007 است که توسط جان اریک داودل ساخته و کارگردانی شده است.این فیلم در مورد قتل های یک قاتل سریالی در Poughkeepsie ، نیویورک است که از طریق مصاحبه ها و فیلم هایی از حافظه پنهان فیلم های Snuff Killer گفته شده است.

هنگامی که پلیس به خانه ای در Poughkeepsie ، نیویورک حمله کرد ، آنها بیش از 800 فیلمبرداری را که توسط قاتل سریالی ادوارد کارور فیلمبرداری شده است ، کشف می کنند ، که یک رکورد بصری از قتل های وی را نشان می دهد ، که به طور کامل از نقطه آدم ربایی تا مثله کردن پس از مرگ قربانی فیلمبرداری شده است.با وجود حجم شواهد ، کارور مراقب است که در فیلم نمایش داده نشود مگر اینکه کاملاً پنهان شود ، و منجر به پلیس و اجرای قانون تحقیقات در مورد محل زندگی وی و محل زندگی قربانیان وی می شود.

قربانی بعدی کارور نوجوان چریل دمپسی است.او دوست پسرش تیم را به قتل می رساند و به سمت چریل در زیرزمین خود محروم می کند و از نظر جنسی ، جسمی و روانی به عنوان “برده” خود سوءاستفاده می کند.مادر چریل ویکتوریا در بیانیه تلویزیونی به آدم ربایی خود متوسل می شود.او به دیدن او می رود و هنگام فیلمبرداری از او کمک می کند.ویکتوریا می فهمد که او پایتخت دختر او است و در حالی که می خندد و فرار می کند ، شوکه می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Poughkeepsie Tapes

این فیلم در جشنواره فیلم Tribeca 2007 به نمایش درآمد ، اما سابقه انتشار مشکل داشت.در ابتدا برای انتشار تئاتر توسط مترو-گلدوین-مایر در فوریه 2008 تهیه شد ، اما از برنامه انتشار حذف شد.این فیلم در سال 2014 یک نسخه کوتاه ویدئویی بر روی تقاضا داشت ، اما در رسانه های خانگی در دسترس نبود.در اکتبر سال 2017 ، این فیلم از طریق DVD و Blu-ray توسط Scream Factory ، از زیرنویس فارسی The Poughkeepsie Tapes 2007 طریق تصاویر تازه تجدید شده Orion.

نوار اول قتل اولین قربانی خود را ، دختری هشت ساله که او را ربوده ، تجاوز و قتل می کند ، ثبت می کند.پس از موفقیت اولین جنایت ، کارور دقیق تر می شود.او یک زن و شوهر ، آندرسون ها را متقاعد می کند که قبل از اینکه مرد را بکشند و زن را با کلروفرم تسلیم کنند ، سوار او شوند.وی سپس یک بخش سزارین را بر روی زن اجرا می کند و قبل از دوختن او ، بیدار شدن او ، بیدار شدن از خواب او ، از خواب بیدار شده و فیلم واکنش او را در درون رحم خود قرار می دهد.کارور خود را در فیلم های دوربین مدار بسته از پمپ بنزین دیگر نشان می دهد و از زبان علامت برای آشکار کردن محل بدن استفاده می کند.

The Last of Us زیرنویس