دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Polar Express 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن کمدی ماجراجویانه
848 بازدید
دانلود زیرنویس The Polar Express 2004
  • نام فیلم: اکسپرس قطبی مدت زمان: 1 ساعت 40 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Robert Zemeckis نویسنده: Chris Van Allsburg, Robert Zemeckis, William Broyles Jr.
  • بازیگران: Tom Hanks, Chris Coppola, Michael Jeter
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.6 با 184012 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

این داستان یک پسر قهرمان جوان در شب کریسمس است که سوار یک قطار جادویی قدرتمند می شود که به سمت قطب شمال و خانه بابا نوئل می رود. ماجرایی است که به دنبال پسری مشکوک است که با قطاری خارق‌العاده به سمت قطب شمال می‌رود. در طول این سواری، او سفری برای کشف خود آغاز می کند که به او نشان می دهد که شگفتی زند برای کسانی که ایمان دارند هرگز محو نمی شود.

This is the story of a young hero boy on Christmas Eve who boards on a powerful magical train that’s headed to the North Pole and Santa Claus’s home. What unfolds is an adventure which follows a doubting boy, who takes an extraordinary train ride to the North Pole; during this ride, he embarks on a journey of self-discovery which shows him that the wonder of life never fades for those who believe.

5176

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Polar Express 2004

دانلود زیرنویس فیلم The Polar Express اکسپرس قطبی (به انگلیسی: Polar Express) یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای آمریکایی در کریسمس است که در سال 2004 به نویسند و کارگردانی رابرت زمکیس بر اساس کتابی به همین نام توسط کریس ون آ بورگ در سال 1985 ساخته شده است. در این فیلم شخصیت‌های انسانی با استفاده از انیمیشن‌های لایو اکشن تصویربرداری حرکت می‌کنند. داستان پسر جوانی را روایت می‌کند که در شب کریسمس، قطاری مرموز را می‌بیند که عازم قطب شمال می‌شود، بیرون پنجره‌اش توقف می‌کند و توسط راهبرش به کشتی دعوت می‌شود. این پسر به چند کودک دیگر ملحق می شود که برای دیدار با بابا نوئل در حال آماده شدن برای کریسمس هستند. تام هنکس، همچنین یکی از تهیه کنندگان اجرایی فیلم، در چندین نقش متمایز با داریل سابارا، نونا ، جیمی بنت و ادی دیزن در نقش های فرعی بازی می کنند.

در شب کریسمس در میشیگان در سال 1956، پسر جوانی که به وجود بابا نوئل شک دارد، متوجه یک لوکوموتیو بخار در خیابان در حالی که در طول شب روی خود بود، می‌شود. این قطار که Polar Express نام دارد، در حال حرکت به سمت قطب شمال در کانادا است. پسر که در ابتدا تمایلی نداشت، به کشتی می‌پرد و با دختری با روحیه و پسری باهوش آشنا می‌شود. سپس قطار پسری به نام بیلی را سوار می کند. در ابتدا، بیلی از سوار شدن امتناع می کند، اما نظرش تغییر می کند و پسر قهرمان را وادار می کند تا ترمز اضطراری را فشار دهد و به بیلی اجازه سوار شدن می دهد. گروهی از پیشخدمت ها به بچه ها شکلات داغ می دهند و دختر یک فنجان را زیر صندلی می گذارد تا برای بیلی که تنها در ماشین دیدبانی است، رزرو کند. هادی و دختر یک فنجان شکلات داغ به بیلی می دهند، اما پسر قهرمان متوجه می شود که بلیط دختر اسکن نشده است و وقتی می خواهد آن را برای دختر ببرد، باد آن را از دستش بیرون می زند. پس از پرواز به اطراف و تصادف توسط چندین حیوان، بلیط راه خود را به داخل قطار بازمی‌گرداند. پس از اینکه دختر متوجه می شود که بلیطش گم شده است، راهبر با دختر می رود تا او را از قطار به پایین پرتاب کند. اگرچه پسر قهرمان بلیط خود را به دختر پیشنهاد می کند، راهبر او را متوقف می کند، زیرا آنها اجازه ندارند بلیط خود را بدهند. قبل از اینکه پسر قهرمان بتواند دوباره قطار را متوقف کند تا این اتفاق نیفتد، بلیط را پیدا می کند و از پشت بام قطار عبور می کند تا دختر و راهبر را دنبال کند.

پسر قهرمان با یک دوره گردی روبرو می شود که اعلام می کند که او پادشاه قطب شمال است و به پسر قهرمان کمک می کند تا قبل از ورود به یک تونل، به سمت اتاق راننده قطار، اسکی کند، جایی که دختر از زمان راننده بخار و قطار، مسئول آن است. دستیار اسموکی باید چراغ را عوض کند. پس از تعویض چراغ، آنها چیزی را در جلو می بینند و دستور می دهند قطار را متوقف کنند، که پسر قهرمان این کار را انجام می دهد و منجر به گله ای از کاریبو می شود که مسیرها را مسدود کرده است. هادی ریش اسموکی را می‌کشد و باعث می‌شود صداهایی شبیه به حیوانات منتشر کند و گله کاریبو مسیرها را پاک می‌کند. همانطور که قطار به حرکت خود ادامه می دهد، به دلیل رکردن کنترل ها با سرعت بسیار زیاد حرکت می کند و پین شکاف قطع می شود. اسموکی پس از عبور از موانع متعدد مانند ترن هوایی و دریاچه یخ زده ای که مسیرها را پوشانده است، از سنجاق موی خود برای جایگزینی طرح کنترل استفاده می کند، و Steamer پس از یک شکسته یخ عظیم، قطار را با اندکی وارد ریل های آن سوی دریاچه می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Polar Express

Castle Rock Entertainment این فیلم را با همکاری Shangri-La Entertainment، ImageMovers، زیرنویس فارسی The Polar Express 2004 Playtone، و Golden Mean Productions برای Warner Bros. Pictures به عنوان اولین فیلم انیمیشن Castle Rock تولید کرد. جلوه های بصری و ضبط عملکرد آن در Sony Pictures Imageworks انجام شد. این فیلم با بودجه تولید 165 میلیون دلار ساخته شد که در آن زمان رقمی رکوردشکنی برای یک انیمیشن بلند بود.

Polar Express در هر دو سینمای معمولی و IMAX 3D در 10 نوامبر 2004 اکران شد. این فیلم در طول اکران اولیه خود 286 میلیون دلار در سراسر جهان و با اکران مجدد 314 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و بعداً در رکوردهای جهانی نس در سال 2006 به عنوان فیلم ثبت شد. اولین فیلم ضبط تمام دیجیتال این همچنین آخرین نقش بازیگری مایکل جتر را قبل از مرگش نشان می‌دهد و این فیلم به یاد او تقدیم شد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers