دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Pirate Fairy 2014

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن خانوادگی ماجراجویانه
351 بازدید
دانلود زیرنویس The Pirate Fairy 2014
  • نام فیلم: پری دزدان دریایی مدت زمان: 1 ساعت 18 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Peggy Holmes نویسنده: Jeffrey M. Howard, Kate Kondell, John Lasseter
  • بازیگران: Mae Whitman, Christina Hendricks, Tom Hiddleston
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5 با 13681 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنگامی که زارینا گرد و غبار پیکسی آبی پیکسی هالو را سرقت می کند و پرواز می کند ، تینکر بل و دوستانش برای بازگشت آنها به یک سفر می روند.

When Zarina steals Pixie Hollow’s Blue Pixie Dust and flies away, Tinker Bell and her friends sets on a journey to get them back.

30938

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Pirate Fairy 2014

دانلود زیرنویس فیلم The Pirate Fairy Pirate Fairy (که در ابتدا با عنوان Tinker Bell و The River of Doom یا Tinker Bell و Pirate Fairy عنوان شده است) یک فیلم فانتزی با انیمیشن با رایانه سه بعدی آمریکایی در سال 2014 به کارگردانی پگی هولمز است.این پنجمین فیلم انیمیشن با طول مستقیم به فیلمبرداری در سری فیلم های Tinker Bell Disneytoon Studios و حق رای دادن دیزنی پری ، بر اساس شخصیت Tinker Bell از J. M. Barrie’s Peter و Wendy است.این فیلم شامل صدای مای ویتمن است که نقش او از تینکر بل ، کریستینا هندریکس را به عنوان یک پری گرد و غبار به نام زارینا و تام هیدلستون به عنوان جیمز هوک بسیار جوان تر بازگو می کند.

یک سال بعد ، Pixie Hollow جشنواره چهار فصل را با اجرای جنبه های تمام فصول جشن می گیرد.در طول نمایش ، Tinker Bell ، Silvermist ، Iridessa ، Rosetta ، Fawn و Vidia Spot Zarina در حال پرواز در اطراف مخاطب و استفاده از گرد و غبار پیکسی صورتی برای احضار خشخاش هایی است که باعث می شود همه از خواب بکشند.تینک و دوستانش که پوشش می دهند ، متوجه می شوند که زارینا تمام گرد و غبار آبی پیکسی را به سرقت برد ، که برای ایجاد گرد و غبار زرد که پری ها برای پرواز استفاده می کنند ، استفاده می شود.

آنها زارینا را به ساحل می رسانند ، جایی که او کاپیتان یک خدمه دزدان دریایی شد ، از جمله یک جیمز هوک جوان ، که ظاهراً پسر کابین است.پری ها برای لحظه ای گرد و غبار آبی را بازیابی می کنند ، اما زارینا پس از پرتاب گرد و غبار چند رنگ پیکسی به سمت آنها که استعدادهای آنها را تغییر می دهد ، آن را بازیابی می کند.Tinker Bell تبدیل به یک پری آب ، Silvermist یک پری سریع پرواز ، یک پری سبک ، Iridessa یک پری باغ ، Rosetta یک پری حیوانات ، و Vidia A Tinker Fairy (خیلی به وحشت و انزجار او).آنها در جستجوی زارینا و کشتی دزدان دریایی با استعدادهای مبادله شده خود می جنگند ، در این روند با یک تمساح کودک که دوستش به استعداد حیوانات جدید روزتا را می بخشد ، می پردازند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Pirate Fairy

زارینا ، یک پری کنجکاوی ، از جادوی پشت غبار پیکسی شگفت زده شده و مصمم است که اطلاعات بیشتری کسب کند.او به طور پنهانی با گرد زیرنویس فارسی The Pirate Fairy 2014 و غبار پیکسی آبی آزمایش می کند و انواع مختلفی را ایجاد می کند.با این حال ، آزمایشات با نوع صورتی به شدت از کنترل خارج می شود و باعث تصادف در پیکسی توخالی می شود.سرپرست وی ، پری گری ، او را از کار با Dust Pixie منع می کند.در غم و اندوه ، زارینا آزمایشات خود را انجام می دهد و فرار می کند.

آنها کشتی را پیدا می کنند و به آنجا می آیند ، جایی که آنها در مورد چگونگی ملاقات دزدان دریایی با زارینا پس از گذر از مسیر ، صحبت می کنند و او با قول پرواز کشتی کاپیتان شد تا آنها بتوانند بدون اینکه گرفتار شوند ، هر چیزی را غارت کنند.این کشتی به Skull Rock می رسد ، جایی که پری ها اردوگاه دزدان دریایی و یک درخت گرد و غبار مرموز پیکسی را کشف می کنند ، که زارینا با استفاده از گرد و غبار پیکسی صورتی رشد کرده است.

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Last of Us