دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Nutty Professor II The Klumps 2000

تاریخ اکران : 2000 دسته بندی : فیلم ژانر: عاشقانه علمی تخیلی کمدی
1,146 بازدید
دانلود زیرنویس Nutty Professor II: The Klumps 2000
  • نام فیلم: پروفسور دیوانه دوم: کلمپس مدت زمان: 1 ساعت 46 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Peter Segal نویسنده: Jerry Lewis, Steve Oedekerk, Barry W. Blaustein
  • بازیگران: Eddie Murphy, Janet Jackson, Larry Miller
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.4 با 49073 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پروفسور شرمن کلمپ در حال ازدواج است. و خانواده کلمپ نمی توانند بیشتر از این برای او خوشحال باشند. اما بادی لاو، آقای هاید آلتر ایگوی او از فیلم اول، بازگشته و سعی می کند آن را به تنهایی بسازد. بادی مدام در طغیان‌های نابهنگام ظاهر می‌شود و برنامه‌های ازدواج پروفسور را با همکار دنیس نز تهدید می‌کند. شرمن با استفاده از تحقیقات DNA پیشرفته دنیز، تصمیم می رد با استخراج DNA بادی از سیستم خود، یک بار برای همیشه خود را از شر دشمن هیولایی خود -و طغیان های مخرب او- خلاص کند. اما بادی با تمام وجود وارد دنیای شرمن می شود و ادعای اختراع شگفت ان ز پروفسور را دارد – یک سرم انقلابی برای جوانان. شرمن که از اینکه آن را از دست بادی دور کند، سرم را در خانه خانواده کلمپ پنهان می کند، به این فکر می کند که امن خواهد بود. بادی به درستی می گوید که شرمن سرم را کجا گذاشته است، اما برای بدست آوردن آن، ابتدا باید با کل خانواده کلمپ سر و کار داشته باشد.

Professor Sherman Klump is getting married. And the Klump family could not be more delighted for him. But Buddy Love, his Mr. Hyde alter-ego from the first film, is back and trying to make it on his own. Buddy keeps resurfacing in untimely outbursts, and threatening the portly professor’s marriage plans to colleague Denise Gaines. Utilizing Denise’s cutting-edge DNA research, Sherman decides to rid himself of his monstrous nemesis -and his disruptive outbursts-once and for all by extracting Buddy’s DNA from his system. But Buddy bursts full-bodied into Sherman’s world and lays claim to the professor’s astounding invention – a revolutionary youth serum. Desperate to keep it from Buddy, Sherman hides the serum in the Klump family home, thinking it will be safe. Buddy correctly divines where Sherman has placed the serum, but to get it, he has to deal with the entire Klump family first.

5891

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل: