دانلود زیرنویس فارسی فیلم The November Man 2014

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن
336 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم The November Man 2014
  • نام فیلم: مرد نوامبر مدت زمان: 1 ساعت 48 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Roger Donaldson نویسنده: Michael Finch, Karl Gajdusek, Bill Granger
  • بازیگران: Pierce Brosnan, Luke Bracey, Olga Kurylenko
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.2 با 68613 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سابق C.I.A.عملیاتی در یک مأموریت بسیار شخصی بازگردانده می شود و خود را در یک بازی کشنده که شامل سطح بالا C.I.A است ، در برابر شاگرد سابق خود قرار می گیرد.مقامات و رئیس جمهور منتخب روسیه.

An ex-C.I.A. operative is brought back in on a very personal mission and finds himself pitted against his former pupil in a deadly game involving high-level C.I.A. officials and the Russian President-elect.

30240

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The November Man 2014

دانلود زیرنویس فیلم The November Man نوامبر مرد یک فیلم تریلر اکشن جاسوسی در سال 2014 است که بر اساس این رمان وجود ندارد ، هیچ جاسوسی توسط بیل گرنجر وجود ندارد ، که هفتمین قسط در سریال رمان نوامبر مرد است ، که در سال 1987 منتشر شده است.برسی و اولگا کوریلنکو ، با بیل اسمیتروویچ و ویل پاتون نیز با فیلمنامه ای که توسط مایکل فینچ و کارل گژدوسک نوشته شده است ، ظاهر می شوند.این فیلم به کارگردانی راجر دونالدون ، که قبلاً با Brosnan در Peak Dante کار کرده بود ، کارگردانی شده است.این فیلم در 27 اوت 2014 در ایالات متحده اکران شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The November Man

در سال 2008 ، مأمور سیا ، پیتر Devereaux نظارت بر یک عملگر جوان ، دیوید میسون ، در طی یک مأموریت محافظ در مونته نگرو.میسون از دستورات Devereaux برای آتش سوزی سرپیچی نمی کند.او یک قاتل را شلیک می کند و می کشد اما کودک زیرنویس فارسی The November Man 2014 را نیز می کشد.

پنج سال بعد ، Devereaux در لوزان سوئیس بازنشسته می شود.رئیس سابق وی ، جان هانلی ، وارد می شود و او را متقاعد می کند تا ناتالیا اولانووا ، دستیار رئیس جمهور منتخب روسیه و ژنرال سابق ارتش آرکادی فدوروف را استخراج کند.اولانووا وارد امنیت فدوروف می شود و عکسهای قدیمی را نشان می دهد که جنایات جنگی وی را به تصویر می کشد.او با تیم استخراج سیا تماس می گیرد و فرار می کند.فدوروف به FSB هشدار می دهد ، که او را در خیابان های مسکو تعقیب می کند تا اینکه Devereaux او را نجات دهد.او به او نامی می دهد ، میرا فیلیپووا ، که او به هانلی می رود.تیم CIA که با هماهنگی هانلی ، از حضور Devereaux بی خبر است.

رئیس ایستگاه ، پری وینشتاین ، دستور کشتن اولانووا را می دهد ، که میسون انجام می دهد.یک Ulanova در حال مرگ تلفن خود را که حاوی عکس است ، دست می دهد.هنگامی که تیم CIA از پارکینگ خارج می شود ، Devereaux همه را در تیم ملی می کشد تا اینکه با MASON با اسلحه روبرو شود.این دو جدا از تیراندازی.مشخص شده است که Devereaux و Ulanova قبلاً درگیر بودند.هانلی به دلیل بازجویی بازداشت شده است.

در همین حال ، ادگار سیمپسون ، روزنامه نگار نیویورک تایمز ، آلیس فورنیر ، کارگر پرونده پناهندگان را ردیابی می کند و از وی درخواست می کند تا در جنگ دوم چچن ، یک نمایشگاه از جنایات جنگی فدوروف را بنویسد.الکسا ، یک قاتل ، وارد بلگراد می شود و می فهمد که Fournier با سیمپسون در یک کافه ملاقات خواهد کرد.Devereaux همچنین وارد بلگراد می شود ، صربستان سپس به خانه هانلی می رود و Fournier را به عنوان تنها تماس شناخته شده فیلیپووا می یابد.او وارد کافه می شود و از تیم الکسا و میسون Fournier را نجات می دهد.

The Last of Us زیرنویس