دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Musketeer 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن عاشقانه ماجراجویانه
222 بازدید
دانلود زیرنویس The Musketeer 2001
  • نام فیلم: تفنگدار مدت زمان: 1 ساعت 44 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آلمان
  • کارگردان : Peter Hyams نویسنده: Alexandre Dumas, Gene Quintano
  • بازیگران: Justin Chambers, Catherine Deneuve, Mena Suvari
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.7 با 14656 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

رمان الكساندر دوما با تأثیر شرقی به روز می شود زیرا D’Artagnan تلاش می كند تا به نگهبانان نخبه پادشاه ، تفنگداران سلطنتی بپیوندد و مردی را پیدا كند كه والدین خود را كشته است.

Alexander Dumas’ novel is updated with an eastern influence as D’Artagnan attempts to join the king’s elite guards, the Royal Musketeers, and find the man who killed his parents.

24323

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Musketeer 2001

دانلود زیرنویس فیلم The Musketeer Musketeer یک فیلم اکشن-ماجراجویی در سال 2001 است که مبتنی بر رمان کلاسیک Alexandre Dumas در سال 1844 Three Three Musketeers است که توسط پیتر هیمس کارگردانی و عکاسی شده است و با بازی کاترین دنوو ، منا سواری ، استفان ری ، تیم راث و جاستین چمبرز.

چهارده سال بعد ، بزرگسالان D’Artagnan هنگام ورود به پاریس متوجه می شوند که تفنگداران به دستور کاردینال ریچلیو ، که با کمک فوریه ، اقتدار پادشاه را غصب می کند ، منحل شده اند. ریچلیو همچنین در تلاش است تا خصومت بین فرانسه ، انگلیس و اسپانیا را برای به دست آوردن قدرت سیاسی بیشتری برای خود ایجاد کند. D’Artagnan دو تن از تفنگداران ، پورتوس و آرامی را متقاعد می کند تا سر زندانی تفنگداران ، Treville را آزاد کنند و به این ترتیب اعتماد خود را کسب کنند. او یک اتاق را در یک خانه شبانه روزی پاریس می گیرد ، جایی که او یک فانتزی را به مجلسی ، Francesca ، که دختر خیاط فقید به ملکه است ، می برد. Febre ، به دستور ریچلیو ، یک اوباش را برای حمله به کاخ سلطنتی فرانسه در طی یک شام دولتی برای لرد باکینگهام ، یک عزتکار انگلیسی بازدید کننده ، تحریک می کند. D’Artagnan با کمک Porthos ، Aramis و یک تفنگدار دیگر ، Athos ، پادشاه لوئیس ، ملکه و لرد باکینگهام را از صدمه یا کشته شدن نجات می دهد. پس از آن ، Francesca D’Artagnan را استخدام می کند تا یک سفر مخفیانه به ساحل شمالی فرانسه با ملکه انجام دهد تا با باکینگهام ملاقات کند که به افتخار شام دولت در حال برگزاری بود ، تا صلح بین دو کشور را حفظ کند. با این حال ، صاحبخانه D’Artagnan آنها را شنیده و به فوریه می گوید.

در طول سفر ، D’Artagnan با حملات مکرر هانچمن فوریه مبارزه می کند. او و فرانچسکا صمیمی می شوند ، فقط برای اینکه فوریه آنها را کشف کند و او و ملکه را ربوده شود. فور ملکه را مجبور می کند نامه ای را به باکینگهام بنویسد و از او بخواهد که او را در قلعه ای که به شدت مستحکم انتخاب شده است ، ملاقات کند و از حلقه ملکه استفاده کند تا او را از اصالت پیام متقاعد کند. Richelieu سرانجام متوجه می شود که Febre تا چه حد مایل به رفتن است: او به معنای شروع جنگ بین فرانسه ، انگلیس و اسپانیا ، جنگی است که فرانسه را فلج می کند. ریچلیو با دانستن اینکه او کنترل اصلی خود را از دست داده است ، مخفیانه از D’Artagnan بازدید می کند و از برنامه های Febre می گوید و از کمک وی برای متوقف کردن فوریه می گوید. D’Artagnan موافق است ، اما فقط به این دلیل که Febre در حال نگه داشتن Francesca است. D’Artagnan به پاریس باز می گردد و تفنگداران بازمانده را متقاعد می کند که مسئولیت آنها در قبال تاج بالاترین اولویت آنها است و آنها در قلعه ای که Francesca ، ملکه و لرد باکینگهام در آن برگزار می شوند ، به او می پیوندند. آنها قلعه را با اسب سوار می کنند و چندین مورد از آنها را در این روند از دست می دهند ، اما انحراف آنها ایجاد می کند Planchet به Planchet اجازه می دهد تا کالسکه خود را در مقابل دروازه های قلعه در زیر میدان آتش توپ از قلعه هدایت کند. این امر او را قادر می سازد تا یک خمپاره را مستقیماً به دروازه های قلعه شلیک کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Musketeer

این فیلم شامل بازیگر معمولی Tsui Hark Xin-Xin Xiong به عنوان یک رقصنده شیرین کاری است.روزها قبل از زیرنویس فارسی The Musketeer 2001 حملات 11 سپتامبر ، این فیلم موفقیت در گیشه در آمریکای شمالی بود اما در سایر کشورها عملکرد خوبی نداد و بررسی های منفی را از منتقدین دریافت کرد.

پسر جوان ، D’Artagnan شاهد قتل والدینش به دست فوریه ، رئیس ارشد کاردینال ریچلیو است ، D’Artagnan پس از استفاده از شمشیر پدر مرده خود برای مبارزه با فوریه ، که پس از آن با یک زخم دائمی باقی مانده است ، تقریباً کشته می شود.کور در یک چشم.D’Artagnan توسط Planchet ، یک دوست خانوادگی و تفنگدار سابق ، یکی از محافظان وفادار پادشاه لوئیز XIII ، گرفته می شود.

دانلود زیرنویس سریال House of the Dragon