دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Mountie 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: درام وسترن
250 بازدید
دانلود زیرنویس The Way of the West 2011
  • نام فیلم: راه غرب مدت زمان: 1 ساعت 23 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : کانادا
  • کارگردان : Wyeth Clarkson نویسنده: Wyeth Clarkson, Grant Sauve, Charles Johnston
  • بازیگران: Andrew W. Walker, Jessica Paré, Earl Pastko
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.6 با 588 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک کوه تنها برای تمیز کردن فساد و جرم به شهر آمده است.او آماده می شود تا آنها را یکی یکی در شرورترین مرحله نمایشی که تا به حال دیده است ، پایین بیاورد.

A lone Mountie has come to town to clean up the corruption and crime. He prepares to take them down one by one in the most vicious showdown the town has ever seen.

27096

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Way of the West 2011

دانلود زیرنویس فیلم The Way of the West Mountie (ایالات متحده: راه غرب ؛ U.K: Ranger ؛ France: Lawman) یک فیلم غربی کانادایی در سال 2011 به کارگردانی S. Wyeth Clarkson است که توسط کلارکسون ، چارلز جانستون و گرانت سوورا نوشته شده است.اگرچه با ترسیم عناصر داستان های ژانر شمالی کانادایی ، این فیلم به عنوان یک نئو اسپاگتی غربی توسط کلارکسون به ستاره خود ، اندرو واکر تبدیل شد.واکر در سال 1894 یک مأمور مأمور پلیس مأمور شمال غربی را که در سال 1894 اعزام شده بود ، برای بررسی یوکان برای پادگان جدید بازی می کند ، جایی که او با گروه کوچکی از مهاجران روسی در شهری که نیاز به قانون و نظم دارند ، روبرو می شود.این بازیگران شامل ارل پاستکو به عنوان اولاف ، کشیش ارتدوکس روسی با شخصیت مشکوک ، جسیکا پره به عنوان آمتیست ، دختر زخمی اولاف ، و همچنین جورج بوزا ، تونی مونک ، متیو جی تیلور و جان ویلدمن هستند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Way of the West

در سال 1894 زیرنویس فارسی The Way of the West 2011 ، شرکت Wade Grayling ، مأمور پلیس نصب شده در شمال غربی در یک شهرک از راه دور و بی قانونی در سرزمین یوکان قرار می گیرد که در آن مشترک المنافع می خواهد قلعه ای بسازد.به محض ورود وی ، گریلینگ یک مرد آویزان را پیدا می کند ، مرگ او به درستی استنباط می کند که به یک جامعه کوچک از قزاق ها – در درجه اول لتونی ها و روس ها – که در نزدیکی اردوگاه مستقر کرده اند ، به هم وصل می شود.اولاف ، رهبر مذهبی آنها ، می گوید که آنها این مرد را به دلیل سرقت از آنها به قتل رساندند ، بدن معلق به عنوان هشدار برای هر سارقان بالقوه دیگر باقی مانده است.قزاق ها از ساخت قلعه ای که در زمین هایی که مستقر کرده اند ساخته شده اند ، این به معنای حرکت است.پس از برخورد با سایر قزمهای بازدید کننده ، گریلینگ متوجه می شود که چرا ، و چرا آنها این مرد را کشته اند: اقتصاد جامعه تا حد زیادی بر تجارت تریاک استیوم است.اولاف خشخاش را حفظ و برداشت می کند.گریلینگ دلایل شخصی برای متوقف کردن آن دارد ، زیرا او در سال گذشته در یک دن تریاک چینی در چشمان مافوق خود ننگین شد.گریلینگ جنگ یک نفره علیه اولاف و بازدید کنندگان را انجام می دهد.این موضوع از لزوم محافظت از بیگناهان ، به ویژه دو دختر اولاف ، آمتیست ناسازگار و کلیورا ، پیچیده است.

چندین صحنه توسط اشعار رابرت سرویس خوانده شده توسط Kestrel Martin ، که Cleora ، خواهر جوان آمتیست را به تصویر می کشد ، بریده شده است.این اشعار شامل “مردانی که در آن جا نمی گیرند” ، “Clancy of the Mounted Police” و “سرزمین فراتر از آن” است.

در مصاحبه ای با CTV News ، ویث کلارکسون در مورد اینکه از کودکی به فیلم های غربی کشیده شده است ، مانند فیلم های جان فورد و سرخیو لئون ، صحبت کرد ، “اما همیشه تعجب می کرد که چرا کلانترهای آمریکایی روی صفحه نمایش داده می شوند ، در حالی که افسران کانادایی نبودند.”فیلم آموزشی است: “کانادا این تاریخ غنی را دارد و این تاریخ غنی از شخصیت های نمادین که ما در صفحه نمایش خود نمی بینیم و برای من این یک ضرر واقعی است ، به خصوص برای بچه هایی که می توانند به راحتی تحت تأثیر قرار بگیرند …برای من ، به عنوان یک فیلمساز مهم است که آن گلدان را هم بزنید و حداقل به مردم به داستانهای کانادایی دسترسی پیدا کنید. “وی در مصاحبه دیگری برای گلوب و نامه ، گفت: “من می دانستم که غرب کانادا را فتح کنم ، این بچه ها باید به عنوان ناخن سخت باشند. و فکر نمی کنم فیلم کانادایی خصوصیات انعطاف پذیر کوه ها را به اندازه کافی بازی کرده است.”

Mountie که برای کمی زیر 1،000،000 دلار C ساخته شده است ، بودجه تولید سهام را از دفتر Telefilm Canada در انتاریو و صندوق هارولد گرینبرگ و همچنین پشتیبانی بودجه تولید از کمیسیون فیلم و صدا یوکان دریافت کرد.

wednesday زیرنویس