دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Matrix 1999

تاریخ اکران : 1999 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن علمی تخیلی
3,800 بازدید
دانلود زیرنویس The Matrix 1999
  • نام فیلم: The Matrix 1999 مدت زمان: 136 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : The Wachowskis نویسنده: The Wachowskis
  • بازیگران: Keanu Reeves, Laurence Fishburne, Carrie-Anne Moss, Hugo Weaving, Joe Pantoliano
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

توماس اندرسون ، یک برنامه نویس رایانه ، به جنگ زیرزمینی علیه رایانه های قدرتمند هدایت می شود که تمام واقعیت خود را با سیستمی به نام ماتریکس ساخته اند.

Thomas Anderson, a computer programmer, is led to fight an underground war against powerful computers who have constructed his entire reality with a system called the Matrix.

519

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

محسن در 21 نوامبر 2023 در 6:55 ب.ظ گفته:

پاسخ

اصلا کار نمیکننه

    mohamad1998 در 24 نوامبر 2023 در 5:58 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    اصلاح شدش 🌺

    mohamad1998 در 24 نوامبر 2023 در 7:23 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    مجدد اصلاح شد 🌺

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم The Matrix 1999 :

ماتریکس (به انگلیسی: The Matrix) فیلمی اکشن علمی-تخیلی آمریکایی استرالیایی، به نویسند و کارگردانی واچوفسکی‌ها است که در سال ۱۹۹۹ منتشر شد.
در این فیلم بازیگرانی همچون کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، کری-ان ماس، هوگو ویوینگ، جو پانتولیانو و گلوریا فاستر ایفای نقش می‌کنند.
ماتریکس که اولین قسمت از سه‌گانه ماتریکس است، آمیزه‌ای از اکشن، هنرهای رزمی و دارای یک فیلم‌نامه چندلایه است که یک جامعه پادآرمان‌شهر در آینده را به تصویر می‌کشد، که در آن درک واقعیت توسط انسان‌ها در دنیایی ساخت به نام «ماتریکس» رخ می‌دهد، که به دست ماشین آلات هوشمند برای غ ه بر جمعیت انسان‌ها، شبیه‌سازی شده‌است.
این در حالی است که حرارت و فعالیت‌های الکتریکی بدن انسان‌ها به‌عنوان منبع انرژی برای ماشین آلات محسوب می‌شوند.
در این بین یک برنامه‌نویس کامپیوتر به نام نئو، از این حقیقت آگاه شده و همراه با افراد دیگری که خود را از این دنیای رؤیایی رها کرده‌اند، به شورشی علیه ماشین‌ها برمی‌خیزند..

خلاصه داستان:

در یک هتل متروکه در شهری بزرگ، یک زن که بعداً مشخص می‌شود نامش ترینیتی است، در تنگنای پلیس ر افتاده‌است.
با این‌حال، او با کمک توانایی‌های ابرقهرمانی خود، موفق به شکست آن‌ها و گریز از مهلکه می‌شود اما نیروی پلیس دست به تعقیب او می‌زند.
علاوه‌بر نیروی پلیس، گروه دیگری از مأموران که دارای قابلیت‌های ابرقهرمانی خاصی هستند نیز به تعقیب او می‌پردازند. ترینیتی وارد کیوسک تلفن عمومی می‌شود و تلفنی که زنگ می‌خورد را برمی‌دارد. او تنها چند ثانیه قبل از این که کیوسک تلفن مورد اصابت کامیونی حامل مأموران قرار ب رد، ناپدید می‌شود.