دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام ماجراجویانه
3,602 بازدید
دانلود زیرنویس The Lord of the Rings The Fellowship of the Ring2001
  • نام فیلم: The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring مدت زمان: 178 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : نیوزیلند, ایالات متحده
  • کارگردان : Peter Jackson نویسنده: Fran Walsh, Philippa Boyens, Peter Jackson
  • بازیگران: Elijah Wood, Ian McKellen, Liv Tyler, Viggo Mortensen, Sean Astin, Cate Blanchett, John Rhys-Davies, Billy Boyd, Dominic Monaghan, Orlando Bloom, Christopher Lee, Hugo Weaving, Sean Bean, Ian Holm, Andy Serkis
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک هابیت جوان ، فرودو ، که یک حلقه را پیدا کرده است که متعلق به لرد تاریکی سائورون است ، سفر خود را با هشت همراه به کوه Doom ، تنها مکانی که می تواند نابود شود ، آغاز می کند.

A young hobbit, Frodo, who has found the One Ring that belongs to the Dark Lord Sauron, begins his journey with eight companions to Mount Doom, the only place where it can be destroyed.

472

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 2001 :

ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه (به انگلیسی: The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring) فیلمی فانتزی حماسی به‌کارگردانی پیتر جکسون است که براساس جلد نخست رمان ارباب حلقه‌ها به‌قلم جی. آر. آر. تالکین ساخته شده‌است.
یاران حلقه بخش نخست سه‌گانهٔ سینمایی ارباب حلقه‌ها به‌شمار می‌رود که دنباله‌های آن شامل ارباب حلقه‌ها: دو برج و ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه می‌شوند. فرودو ب نز شخصیت اصلی این فیلم می باشد.

خلاصه داستان:

داستان در آردا سرزمین میانه اتفاق می‌افتد و در مورد ارباب تاریکی‌ها است که در جست‌وجوی حلقهٔ یگانهای‌ست که خود ساخته، ولی سال‌ها پیش در جنگ از دست داده و حالا از محلّ آن خبر ندارد.

فیلم با صدای گالادریل شروع می‌شود و ساخت حلقه به‌دستِ ارباب تاریکی، سائورون، را نشان می‌دهد. سه حلقه برای الف‌ها و نُه حلقه برای انسان‌ها و پنج حلقه برای کوتوله‌ها (دورف‌ها). سائورون می‌خواهد تمام سرزمین میانه را تسخیر کند، ولی آخرین اتحاد الف‌ها و آدم‌ها جلوی پیش‌رَوی سپاه او را می‌ رد