دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Little Mermaid 1989

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن خانوادگی عاشقانه فانتزی موزیکال
915 بازدید
دانلود زیرنویس The Little Mermaid
  • نام فیلم: The Little Mermaid مدت زمان: 1 ساعت 23 دقیقهs
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Ron Clements, John Musker نویسنده: John Musker, Ron Clements, Hans Christian Andersen, Howard Ashman, Gerrit Graham, Sam Graham, Chris Hubbell
  • بازیگران: Jodi Benson, Samuel E. Wright, Rene Auberjonois, Christopher Daniel Barnes
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در انیمیشن فریبنده دیزنی، آریل، پری دریایی 16 ساله سرکش، مجذوب زند در خشکی است. در یکی از بازدیدهایش از سطح زمین، که توسط پدرش، پادشاه تریتون، ممنوع است، او عاشق یک شاهزاده انسان می شود. آریل که مصمم است با عشق جدیدش باشد، معامله خطرناکی با اورسولا جادوگر دریایی می بندد تا به مدت سه روز انسان شود. اما وقتی نقشه ها برای عاشقان ستاره دار به هم می ریزد، پادشاه باید برای دخترش فداکاری نهایی را انجام دهد.

In Disney’s beguiling animated romp, rebellious 16-year-old mermaid Ariel is fascinated with life on land. On one of her visits to the surface, which are forbidden by her controlling father, King Triton, she falls for a human prince. Determined to be with her new love, Ariel makes a dangerous deal with the sea witch Ursula to become human for three days. But when plans go awry for the star-crossed lovers, the king must make the ultimate sacrifice for his daughter.

3607

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Little Mermaid 1989

دانلود زیرنویس فیلم The Little Mermaid پری دریایی کوچولو (انگلیسی: The Little Mermaid) یک فیلم پویانمایی موزیکال فانتزی آمریکایی محصول سال ۱۹۸۹ است که توسط والت دیزنی فیچر انیمیشن و والت دیزنی پیکچرز تولید شده است. بیست و هشتمین فیلم انیمیشن دیزنی است که بر اساس داستان پریان دانمارکی به همین نام در سال 1837 اثر هانس کریستین اندرسن ساخته شده است. این فیلم داستان پری دریایی به نام آریل را روایت می کند که رویای انسان شدن را در سر می پروراند و عاشق یک شاهزاده انسانی به نام اریک می شود که باعث می شود او با جادوگر دریا، اورسولا، معامله جادویی کند تا انسان شود و با او باشد. این فیلم به نویسند و کارگردانی ران کلمنتز و جان ماسکر، با موسیقی آلن منکن و اشعار هاوارد اشمن (که در کنار جان ماسکر به عنوان تهیه کننده نیز فعالیت می کرد) و کارگردانی هنری مایکل پرازا جونیور و دونالد ای تاونز، صداپیش این فیلم را بر عهده دارد. جودی بنسون، کریستوفر دانیل بارنز، پت کارول، ساموئل ای رایت، جیسون مارین، کنت مارس، و بادی هکت.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Little Mermaid

والت دیزنی قصد داشت داستان را در یک فیلم بسته پیشنهادی حاوی داستان های اندرسن قرار دهد، اما پروژه را کنار گذاشت. در سال 1985، کلمنتز و ماسکر در حین کار بر روی کارآگاه موش بزرگ (1986)، تصمیم گرفتند از این افسانه اقتباس کنند و زیرنویس فارسی The Little Mermaid 1989 آن را به جفری کاتزنبرگ، رئیس استودیو دیزنی پیشنهاد دادند، که در ابتدا به دلیل شباهت هایش به دنباله پیشنهادی برای فیلم اسپلش در سال 1984، آن را رد کرد. اما در نهایت آن را تایید کرد. اشمان در ر شد و منکن را آورد. آنها با نظارت کاتزنبرگ، ساختاری به سبک برادوی با اعداد موسیقی ساختند که کارکنان در حال کار بر روی الیور و شرکت (1988) بودند. کاتزنبرگ هشدار داد که این فیلم از آنجایی که برای زنان جذاب است درآمد کمتری خواهد داشت، اما او در نهایت متقاعد شد که این اولین موفقیت پرفروش دیزنی خواهد بود.

پری دریایی کوچولو در 17 نوامبر 1989 به سینماها اکران شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و برای انیمیشن، موسیقی و شخصیت ها تحسین بران ز شد. این فیلم همچنین یک موفقیت تجاری بود و 84 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی در طول اکران اولیه خود به دست آورد و 233 میلیون دلار در کل عمر خود در سراسر جهان فروش داشت. پس از موفقیت بزرگ انیمیشن دیزنی در سال 1986 کارآگاه موش بزرگ و فیلم اکشن/انیمیشن زنده/انیمیشن دیزنی/آمبلین محصول 1988 Who Framed Roger Rabbit، پری دریایی کوچولو به خاطر بازگرداندن زند به هنر فیلم های انیمیشن بلند دیزنی اعتبار داده شد. بعد از اینکه برخی از فیلم های تولید شده توسط دیزنی با مشکل مواجه شدند. همچنین آغاز دوره ای است که به عنوان رنسانس دیزنی شناخته می شود. این فیلم برنده دو جایزه اسکار بهترین موسیقی متن و بهترین آهنگ اصلی («زیر دریا») شد.

موفقیت این فیلم منجر به اقتباس صحنه ای با کتابی از داگ رایت و آهنگ های اضافی از آلن منکن و ترانه سرای جدید گلن اسلیتر در ژوئیه 2007 در دنور شد و اجراها را در 10 ژانویه 2008 در برادوی با بازی Sierra Boggess آغاز کرد. سایر آثار و مواد الهام گرفته شده از این فیلم، شامل یک فیلم اقتباسی لایو اکشن، به کارگردانی راب مارشال، که در حال حاضر در مرحله پس از تولید است، و یک نمایش موزیکال زنده از فیلم در سال 2019 که از شبکه ABC به عنوان بخشی از دنیای شگفت ان ز دیزنی پخش می شود، می باشد.

پری دریایی شانزده ساله آریل از زند زیر آب در پادشاهی آتلانتیکا، پادشاهی فانتزی در اقیانوس اطلس، ناراضی است. او مجذوب دنیای انسانی است. آریل با بهترین دوستش فلوندر، مصنوعات انسانی را در غار خود جمع آوری می کند. او هشدارهای پدرش، پادشاه تریتون، فرمانروای آتلانتیکا، مبنی بر ممنوع بودن تماس بین انسان ها و انسان ها را نادیده می رد. یک شب، آریل، فلوندر و هوراتیو تلونیوس ایگناسیوس کراستاس سباستین، خرچن که به عنوان مشاور و آهنگساز دربار تریتون خدمت می کند، به سطح اقیانوس سفر می کنند تا جشن تولد شاهزاده اریک را تماشا کنند، که در تلاش برای یافتن او بوده است. آریل عاشق اریک می شود. طوفان سهم نی از راه می رسد، کشتی را ویران می کند و اریک را به دریا می زند. آریل اریک را نجات می دهد و او را به ساحل می آورد. او برای او آواز می خواند اما درست زمانی که او به هوش می آید آنجا را ترک می کند تا کشف نشود. اریک که مجذوب خاطره صدای او شده است، عهد می بندد که دختری را که نجات داده و برای او آواز خوانده است، پیدا کند و آریل نیز قول می دهد راهی برای پیوستن به او در دنیای خود بیابد. با کشف تغییر در رفتار آریل، تریتون از سباستین در مورد رفتار او سوال می کند و از عشق او به اریک مطلع می شود. یک تریتون خشم ن به غار آریل سفر می کند و مجموعه آثار باستانی او را نابود می کند. پس از خروج تریتون، دو مارماهی به نام‌های فلوتسام و جتسام، آریل را متقاعد می‌کنند تا به دیدار اورسولا جادوگر دریا برود.

اورسولا با آریل قرارداد می بندد تا او را به مدت سه روز به یک انسان تبدیل کند در ازای صدای آریل که اورسولا آن را در پوسته ناتیلوس قرار می دهد. در این سه روز، آریل باید ” عشق واقعی” را از اریک دریافت کند. اگر آریل از اریک بخواهد او را ببوسد، او برای همیشه یک انسان باقی می ماند. در غیر این صورت، او دوباره به یک پری دریایی تبدیل می شود و متعلق به اورسولا است. آریل می پذیرد و سپس پاهای انسان به او داده می شود و توسط فلاندر و سباستین به سطح می رسد. اریک آریل را در ساحل پیدا می کند و او را به قلعه خود می برد، غافل از اینکه او همان کسی بود که او را قبلاً نجات داده بود. آریل با اریک وقت می گذراند و در پایان روز دوم تقریباً می بوسند اما فلوتسام و جتسام مانع آنها می شوند. اورسولا که از موفقیت نزدیک آریل خشم ن شده است، خود را به شکل یک زن جوان زیبا به نام ونسا در می آورد و در خشکی ظاهر می شود که با صدای آریل آواز می خواند. اریک آهنگ را تشخیص می‌دهد و اورسولا در اس مبدل خود، افسونی هیپنوتیزمی روی اریک می‌افکند تا او را آریل را فراموش کند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers