دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Lion King 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن درام ماجراجویانه
1,374 بازدید
دانلود زیرنویس The Lion King 1994
  • نام فیلم: The Lion King 1994 مدت زمان: 88 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Roger Allers, Rob Minkoff نویسنده: Irene Mecchi, Jonathan Roberts, Linda Woolverton
  • بازیگران: Jonathan Taylor Thomas, Matthew Broderick, James Earl Jones, Jeremy Irons, Moira Kelly, Niketa Calame, Ernie Sabella, Nathan Lane, Robert Guillaume,Rowan Atkinson,Whoopi Goldberg,Cheech Marin, Jim Cummings, Madge Sinclair
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: حــمــزه دِکــســتِر

پس از قتل پدرش مفاسا توسط عموی شریرش ، اسکار ، سیمبا به عنوان توله مجبور به ترک سرزمین های پراید می شود. سالها بعد ، او به عنوان شیر جوان برمی گردد تا سلطنت خود را پس ب رد.

As a cub, Simba is forced to leave the Pride Lands after his father Mufasa is murdered by his wicked uncle, Scar. Years later, he returns as a young lion to reclaim his throne.

604

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم The Lion King 1994 :

شیرشاه (به انگلیسی: The Lion King) انیمیشنی حماسی و موزیکال محصول سال 1994 شرکت والت دیزنی است.

موسیقی این اثر توسط آهنگساز معروف التون جان ساخته و شعر آن توسط تیم رایس گفته شده و تنظیم آن توسط هانس زیمر انجام شده‌است.

این فیلم برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین موسیقی متن و بهترین ترانهٔ اورجینال شده‌است.

خلاصه داستان:

سیمبا و نالا صاحب یک دختر بنام کیارا شدند. تیمون و پومبا به عنوان مراقب این بچه انتخاب شدند اما کیارا از دست آنها به راحتی فرار می کند و به سرزمین های ممنوعه پا می گذارد.

او در آن سرزمین با بچه شیری به نام کوو آشنا شده و با یکدیگر دوست می شوند. اما او و والدینش نمی دانند که کوو پسر زایرا است. او قصد دارد کوو را با سرنگونی سیمبا به پادشاه تبدیل کند…