دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Last Ride 2012

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی درام
336 بازدید
دانلود زیرنویس The Last Ride 2011
  • نام فیلم: دور آخر مدت زمان: 1 ساعت 42 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Harry Thomason نویسنده: Howard Klausner, Dub Cornett
  • بازیگران: Henry Thomas, Jesse James, Fred Thompson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.8 با 844 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در اواخر سال 1952 ، با بهترین سالهای حرفه ای هنک ویلیامز در پشت سر او ، او یک کودک محلی را استخدام می کند تا او را برای یک جفت نمایش سال نو در ویرجینیا غربی و اوهایو از طریق حومه شهر آپالاچی هدایت کند.

At the end of 1952, with the best years of Hank Williams’s career behind him, he hires a local kid to drive him through the Appalachian countryside for a pair of New Years shows in West Virginia and Ohio.

30734

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Last Ride 2011

دانلود زیرنویس فیلم The Last Ride The Last Ride یک درام آمریکایی در سال 2011 در مورد آخرین روزهای موسیقی پیشگام موسیقی کشور و افسانه هنک ویلیامز است.این فیلم هنری توماس ، جسی جیمز و فرد دالتون تامپسون بازی می کنند و در 21 اکتبر 2011 نسخه محدودی دریافت کردند.

موسیقی متن فیلم تحت Curb Records منتشر شد ، شرکتی که پسر ویلیامز را نیز به کار می برد ، هانک ویلیامز ، جونیور و نوه وی هنک ویلیامز سوم تا سال 2011.

در مورد تجمع مرور گوجه فرنگی Rotten ، این فیلم دارای امتیاز تأیید 47 ٪ بر اساس 19 بررسی است که میانگین آن امتیاز 5.48/10 است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Last Ride

با وجود محتوا ، هیچ ضبط توسط ویلیامز زیرنویس فارسی The Last Ride 2011 در طول فیلم پخش نمی شود.موسیقی متن فیلم از جلد آهنگ های ویلیامز در بین سایر نوازندگان کشور تشکیل شده است.

این فیلم در روزهای پایانی زندگی هنک ویلیامز هنگامی که وی توسط یک مکانیک اتومبیل جوان به نمایشگاه های عید سال نو در غرب ویرجینیا و اوهایو هدایت می شد ، مرکز می شود.این فیلم روابط آنها ، ماجراهای آنها و مشکلات شخصی ویلیامز را شرح می دهد که بعداً منجر به مرگ وی در اول ژانویه سال 1953 شد.

The Last of Us زیرنویس