دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Keeper of Lost Causes 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام راز آلود
344 بازدید
دانلود زیرنویس Department Q: The Keeper of Lost Causes 2013
  • نام فیلم: بخش س: نگهبان علل گمشده مدت زمان: 1 ساعت 36 دقیقه
  • زبان: Danish کشور سازنده : دانمارک
  • کارگردان : Mikkel Nørgaard نویسنده: Jussi Adler-Olsen, Nikolaj Arcel
  • بازیگران: Nikolaj Lie Kaas, Per Scheel Krüger, Troels Lyby
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.2 با 30806 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بازرس پلیس کارل مورک مسئولیت یک بخش از پرونده های سرماخوردگی را بر عهده دارد که فقط توسط دستیار اسد وی پیوسته است.آنها در مورد یک زن مفقود شده حفر می شوند.

Police inspector Carl Mørck is put in charge of a department of cold cases, joined only by his assistant Assad. They dig into a case about a missing woman.

30579

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Department Q: The Keeper of Lost Causes 2013

دانلود زیرنویس فیلم Department Q: The Keeper of Lost Causes نگهبان علل گمشده (دانمارکی: Kvinden I Buret) ، همچنین به عنوان بخش Q: The Keeper of Lost علل شناخته می شود ، یک فیلم دانمارکی در سال 2013 است که به کارگردانی Mikkel Nørgaard است.این فیلم براساس رمان Jussi Adler-Olsen ساخته شده است.این اولین فیلم در مجموعه فیلم های گروه Q است و پس از آن فیلمبرداری (2014) و توطئه ایمان (2016).

در حالی که این دوتایی در مورد پرونده بیشتر تحقیق می کند ، آنها با پلیس سوئد دچار مشکل می شوند و به حالت تعلیق در می آیند ، اما آنها همچنان در تحقیقات خود همچنان ادامه می دهند.مشخص شده است که لینگگارد توسط یک سرآشپز انتقام جویانه به نام لارسا در یک محفظه فشار زندانی می شود.

کارل و اسد محفظه فشار را پیدا می کنند و لیننگگارد را نجات می دهند و در حال مرگ است و آنها لارسا را دستگیر می کنند.رئیس پلیس به دلیل اقدام آنها و برجستگی این پرونده ، دوتایی را به عنوان کارآگاه بازگرداند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Department Q: The Keeper of Lost Causes

کارل مورک پس از یورش که تحریک کرد ، به بخش Q ، واحد پرونده سرد منتقل می شود.یک مورد ، یک خودکشی مشکوک ، علاقه خود را جلب می کند.تحقیقات وی حاکی از آن است که قربانی ، یک سیاستمدار رو به رشد به نام Merete Lynnggard ، در واقع زیرنویس فارسی Department Q: The Keeper of Lost Causes 2013 ربوده شده است.Mørck Ruffles Feathers و به او گفته می شود که تحقیقات را متوقف کند ، اما او و دستیار وی اسد همچنان ادامه دارند.

این فیلم برای اولین بار در ژانویه سال 2013 در جشنواره فیلم گوتنبرگ به نمایش درآمد و پس از آن چندین جشنواره فیلم دیگر قبل از انتشار سینمای آن در دانمارک در 3 اکتبر 2013 انجام شد. این فیلم در سال 2013 با 725،000 فیلمبرداران دانمارکی که بلیط خریداری می کردند ، در صدر گیشه محلی قرار گرفت.

The Last of Us زیرنویس