دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Jungle Book 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: خانوادگی عاشقانه ماجراجویانه
456 بازدید
دانلود زیرنویس The Jungle Book 1994
  • نام فیلم: کتاب جنگل مدت زمان: 1 ساعت 51 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Stephen Sommers نویسنده: Rudyard Kipling, Ron Yanover, Mark Geldman
  • بازیگران: Jason Scott Lee, Cary Elwes, Lena Headey
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6 با 18165 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان کلاسیک Rudyard Kipling از Mowgli ، پسر جنگل یتیم شده توسط حیوانات وحشی ، و اینکه چگونه او پادشاه جنگل می شود.

Rudyard Kipling’s classic tale of Mowgli, the orphaned jungle boy raised by wild animals, and how he becomes king of the jungle.

30692

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Jungle Book 1994

دانلود زیرنویس فیلم The Jungle Book کتاب The Jungle Rudyard Kipling ، همچنین به عنوان The Jungle Book شناخته می شود ، یک فیلم ماجراجویی آمریکایی در سال 1994 است که توسط استفان سامرز ساخته و کارگردانی شده توسط ادوارد اس. فلدمن و راجو پاتل ، از داستانی از رونالد یانوفر و مارک گلدمن ساخته شده است.این یک اقتباس زنده از داستان های Mowgli از کتاب جنگل (1894) و کتاب جنگل دوم (1895) توسط رودارد کیپلینگ ، در کنار فیلم انیمیشن والت دیزنی با همین نام از سال 1967 است.

این فیلم که در تاریخ 25 دسامبر 1994 توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شد ، به طور کلی بررسی های مثبت دریافت کرد و 70.7 میلیون دلار در تئاتر در برابر بودجه 30 میلیون دلاری بدست آورد.

در سال 1887 ، در زمان راج انگلیس در هند ، موگلی پسر 5 ساله راهنمای جنگل بیوه ناتو است که همسرش در زایمان درگذشت.در یکی از تورهای ناتو ، او سرهنگ جفری برادون و مردانش را رهبری می کند ، و همچنین دختر 5 ساله بریدون ، کاترین با نام مستعار کیتی.راهنمای همکار Buldeo و دو سرباز چندین حیوان را برای ورزش می کشند ، که باعث عصبانیت شره خان ، ببر می شود که به عنوان نگهبان جنگل فعالیت می کند ، و او شروع به پیگیری گروه تور می کند.آن شب ، کیتی دستبند مادر فقید مادر خود را به عنوان هدیه می دهد.موگلی به ناتو از رویایی می گوید که در آنجا با شره خان روبرو شد و هیچ ترسی نشان نداد و خود ببر شد.شره خان به اردوگاه حمله می کند.او موفق می شود این دو سرباز را به قتل برساند ، اما وقتی سعی می کند بولدئو را بکشد ، ناتو از او دفاع می کند و متعاقباً توسط شره خان به مرگ می رود.در سردرگمی ، موگلی در جنگل با گرگ پت گرگ ، برادر خاکستری و برادون و مردانش تصور می کنند که او را کشته می کند.موگلی توسط بشیرا ، یک پلنگ سیاه ملایم ، به بسته گرگ منتقل می شود.موگلی همچنین با یک توله خرس به نام Baloo دوست می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Jungle Book

این فیلم جیسون اسکات لی ، کری الویس ، لنا هری ، سام نیل و جان کلیس را بازی می کند.بر خلاف اکثر اقتباس های داستانهای کیپلینگ در فیلم انیمیشن ، شخصیت های حیوانات در این فیلم صحبت نمی کنند که بعداً در 101 Dalmatians اتفاق افتاد ، یک بازسازی اکشن زنده زیرنویس فارسی The Jungle Book 1994 از فیلم انیمیشن 1961 تقریباً به همین نام.

در سال 2016 ، دیزنی اقتباسی از اکشن زنده دیگر با نام The Jungle Book را منتشر کرد که هم به فیلم انیمیشن 1967 و هم کتاب کیپلینگ در سال 1967 مشابه و وفادار بود.

The Last of Us زیرنویس