دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Hurricane 1999

تاریخ اکران : 1999 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی درام ورزشی
497 بازدید
دانلود زیرنویس The Hurricane 1999
  • نام فیلم: طوفان مدت زمان: 2 ساعت 26 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Norman Jewison نویسنده: Rubin 'Hurricane' Carter, Sam Chaiton, Terry Swinton
  • بازیگران: Denzel Washington, Vicellous Shannon, Deborah Kara Unger
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.6 با 98152 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان روبین ‘طوفان’ کارتر ، یک بوکسور به اشتباه به جرم قتل زندانی شد و افرادی که برای اثبات بی گناهی خود در مبارزه وی کمک کردند.

The story of Rubin ‘Hurricane’ Carter, a boxer wrongly imprisoned for murder, and the people who aided in his fight to prove his innocence.

28208

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Hurricane 1999

دانلود زیرنویس فیلم The Hurricane The Hurricane یک فیلم درام ورزشی بیوگرافی در سال 1999 است که به کارگردانی و تولید نورمن جواهیس ساخته و ساخته شده است.این فیلم دنزل واشنگتن را به عنوان روبین “طوفان” کارتر ، بوکسور سابق وزنه برداری که به اشتباه به جرم قتل سه گانه در یک نوار در پاترسون ، نیوجرسی محکوم شده بود ، بازی می کند.این فیلمنامه توسط ارتش برنشتاین و دن گوردون از زندگینامه کارتر در سال 1974 فیلم شانزدهم: از مدعی شماره 1 تا 45472 و کار غیر داستانی 1991 لازاروس و طوفان: آزادسازی روبین “طوفان” کارتر توسط سام چیتون و تری اقتباس شده است.سوینتون

این فیلم داستان بوکسور وزنه برداری را روبین “طوفان” کارتر ، که به اشتباه به جرم ارتکاب قتل سه گانه در یک نوار در پاترسون ، نیوجرسی محکوم شده بود ، روایت می کند.حکم وی پس از گذشت نزدیک به 20 سال در زندان ، کنار گذاشته شد.این فیلم بین سالهای 1966 و 1985 بر زندگی روبین کارتر متمرکز شده است. این توصیف مبارزه وی با محکومیت برای قتل سه گانه و نحوه مقابله وی با نزدیک به 20 سال زندان است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Hurricane

این فیلم دستگیری کارتر ، زندگی او در زندان و چگونگی آزادی او را با عشق و دلسوزی یک نوجوان از بروکلین به نام لسرا مارتین و خانواده فرزند کانادایی اش نشان می دهد.این فیلم بررسیهای مثبتی دریافت کرد و جوایز مختلفی زیرنویس فارسی The Hurricane 1999 را کسب کرد ، از جمله گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش اول مرد – درام تصویر متحرک برای عملکرد واشنگتن.واشنگتن همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد.

این فیلم توسط Universal Pictures در ایالات متحده در 29 دسامبر 1999 اکران شد. 74 میلیون دلار در برابر بودجه 50 میلیون دلاری بدست آورد.

یک نقشه موازی به دنبال لسرا مارتین ، یک جوانان کم تحرک آمریکایی از بروکلین ، که اکنون در تورنتو زندگی می کند.در دهه 1980 ، کودک پس از خواندن زندگینامه کارتر به زندگی و شرایط کارتر علاقه مند می شود.او خانواده پرورش دهنده کانادایی خود را متقاعد می کند که خود را به پرونده کارتر متعهد کنند.این داستان با ادعای موفقیت آمیز تیم حقوقی کارتر به قاضی H. لی ساروکین از دادگاه منطقه ایالات متحده برای منطقه نیوجرسی به پایان می رسد.

wednesday زیرنویس