دانلود زیرنویس فارسی فیلم The House Bunny 2008

تاریخ اکران : 2008 دسته بندی : فیلم ژانر: کمدی
374 بازدید
دانلود زیرنویس The House Bunny 2008
  • نام فیلم: اسم حیوان دست اموز خانه مدت زمان: 1 ساعت 37 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Fred Wolf نویسنده: Karen McCullah, Kirsten Smith
  • بازیگران: Anna Faris, Colin Hanks, Emma Stone
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.5 با 85192 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بعد از اینکه اسم حیوان دست اموز Playboy از عمارت Playboy بیرون آمد ، او به عنوان مادر خانه برای یک جنجالی پر از دختران بی دست و پا اجتماعی کار پیدا می کند.

After Playboy bunny Shelley is kicked out of the Playboy Mansion, she finds a job as the house mother for a sorority full of socially awkward girls.

30573

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The House Bunny 2008

دانلود زیرنویس فیلم The House Bunny House Bunny یک فیلم کمدی آمریکایی در سال 2008 به کارگردانی فرد گرگ است که توسط کیرستن اسمیت و کارن مک کله لوتز نوشته شده و توسط آدام سندلر ، جک جیارراپوتو ، آنا فریس ، آلن کورت و هدر پاری تهیه شده است.این فیلم Faris ، Colin Hanks و Emma Stone را بازی می کند و داستان یک اسم حیوان دست اموز سابق Playboy را روایت می کند که پس از فهمیدن او باید عمارت Playboy را ترک کند.

SHELLEY DARLINGSON یک همبازی پلیبوی مشتاق است که زندگی لوکس را در عمارت Playboy با هیو هفنر زندگی می کند.روز بعد از تولد 27 سالگی ، او برای یافتن یادداشت ، به ظاهر از هیو هفنر ، بیدار شد و از او خواست که بسته بندی کند و ترک کند.این یادداشت بعداً مشخص شد که توسط همبازی رقیب حسود کاساندرا ، جعلی است.

شلی راه خود را به خانه Zeta Alpha Zeta می رساند ، که به نظر می رسد بسیار کمتر از اولین جنجالی که وی از آن بازدید کرده است.اعضای خانه Zeta دلهره آور ، از نظر اجتماعی بی دست و پا هستند و از طبیعت حباب شلی محافظت می کنند و باعث می شوند که آنها در ابتدا او را رد کنند.هنگامی که آنها توانایی شلی در جذب پسران را دیدند ، Zetas نظر خود را تغییر می دهد و به شلی به عنوان “مادر خانه” جدید خود می گیرند ، به این امید که او بتواند آنها را نجات دهد: میزان تعطیل آنها در معرض خطر است مگر اینکه آنها بتوانند سی تعهدات جدید را بدست آورندپیوستن.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The House Bunny

این خانه اسم حیوان دست اموز تولید شده زیرنویس فارسی The House Bunny 2008 توسط آدام سندلر مادیسون تولیدات با همکاری آلتا لوما سرگرمی و نسبیت رسانه ها ، در 22 اوت 2008 توسط کلمبیا تصاویر در ایالات متحده منتشر شد.این بررسی های متفاوتی را دریافت کرد ، اما یک موفقیت در گیشه بود و با بودجه 25 میلیون دلاری 70.4 میلیون دلار درآمد.این فیلم و موسیقی متن فیلم زیر یک فرقه به دست آورده اند.

شلی اتفاق می افتد که به گروهی از دختران که او را به خود یادآوری می کنند: زیبا و سرگرم کننده است.او آنها را دنبال می کند و می بیند که آنها نیز در لوکس زندگی می کنند.آنها به نظر می رسد که Phi Iota Mu Sorority است ، و گرچه او قادر به پیوستن به آنها نیست زیرا او دانش آموز نیست ، اما سعی می کند مادر خانه شود ، اما مادران خانه وقتی سعی می کند به آنها بپیوندد ، او را رد می کنند.

The Last of Us زیرنویس