دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Heavy 2009

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : فیلم ژانر:
476 بازدید
دانلود زیرنویس The Heavy
  • نام فیلم: The Heavy مدت زمان: 1h 42mins
  • زبان: English کشور سازنده : UK
  • کارگردان : Marcus Warren نویسنده: Marcus Warren
  • بازیگران: Gary Stretch, Vinnie Jones, Stephen Rea, Shannyn Sossamon
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در طی یک ضربه معمولی، “بوتز” میسون (گری استرچ) متوجه می شود که ضربه ای به زند او وارد شده است، زمانی که یک پلیس متق ، دان (وینی جونز)، سعی می کند او را بکشد. در حالی که به دنبال انتقام او است، اسرار پنهان شده فاش می شود و هیچ تماشاگر بی گناهی با پرواز گلوله در امان نیست. در این دنیایی که نمی‌توانید به هیچ‌کس اعتماد کنید، همه شرط‌بندی‌ها غیرفعال هستند.

During a routine hit, “Boots” Mason (Gary Stretch) learns a hit has been placed on his own life when a crooked cop, Dunn (Vinnie Jones), tries to kill him. While seeking his revenge, secrets kept hidden are exposed and no innocent bystander is safe as bullets fly. In this world where you can trust no one, all bets are off.

3461

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Heavy 2009

دانلود زیرنویس فیلم The Heavy The Heavy یک فیلم مهیج محصول سال ۲۰۱۰ به کارگردانی مارکوس وارن با بازی وینی جونز، گری استرچ، شانین سوسامون و کریستوفر لی است. همچنین اولین نمایش عضو Blue، لی رایان، روی صفحه نمایش داده می شود.

آهنگ توسط دی جی ترنس بریتانیایی پل اوکنفولد ساخته شده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Heavy

این فیلم در مورد رقابت و خیانت دو برادر است. یکی کاندیدای نخست وزیری و دیگری سرسپردۀ یک تاجر است. وقتی به یکی فرصت انتقام گرفتن از زیرنویس فارسی The Heavy 2009 دیگری داده می شود، باید با حقیقت کنار بیاید و با دنیایی روبرو شود که در آن اعتماد وجود ندارد و وفاداری نادر است.

این فیلم در 16 آوریل 2010 قیماً به صورت DVD در ایالات متحده منتشر شد و در همان روز در بریتانیا اکران محدودی دریافت کرد. این فیلم به خاطره تهیه کننده، جان دالی تقدیم شد.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings