دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Hangover 2009

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : فیلم ژانر: کمدی
3,460 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم 2009 The Hangover
  • نام فیلم: The Hangover مدت زمان: 1h 40mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Todd Phillips نویسنده: Jon Lucas, Scott Moore
  • بازیگران: Zach Galifianakis, Bradley Cooper, Justin Bartha, Ed Helms
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

آنجلنوس داگ بیلینگز و تریسی گارنر در شرف ازدواج هستند. دو روز قبل از عروسی ، چهار مرد در جشن عروسی – داگ ، دو دوست خوب داگ ، فیل ونک و استو پرایس ، و برادر تریسی ، آلن گارنر – برای یک مهمانی شبانه روزی به لاس وگاس سوار بر مرسدس دوست داشتنی پدر تریسی می شوند. فیل ، یک معلم دبیرستان متاهل ، وقتی با دوستان خود است ، از بلوغ یکسانی برخوردار است. استو ، دندانپزشک ، نگران همه چیز است ، به خصوص آنچه دوست دختر کنترل کننده اش ملیسا فکر می کند. از آنجا که او از آداب و رسوم سنتی مردان با هم مخالف است ، استو مجبور است به او در مورد گوزن دروغ بگوید ، او به او می گوید که آنها در تور چشیدن شراب در دره ناپا می روند. صرف نظر از این ، او قصد دارد در نهایت برخلاف توصیه و خواسته دوستانش با او ازدواج کند. و به نظر می رسد آلن از آنچه که برکات اجتماعی جهان غرب محسوب می شود بی خبر است. صبح پس از ورود به لاس وگاس ، آنها در سوئیت هتل خود بیدار می شوند که هرکدام بدترین حالت را دارند …

Angelenos Doug Billings and Tracy Garner are about to get married. Two days before the wedding, the four men in the wedding party – Doug, Doug’s two best buddies Phil Wenneck and Stu Price, and Tracy’s brother Alan Garner – hop into Tracy’s father’s beloved Mercedes convertible for a 24-hour stag party to Las Vegas. Phil, a married high school teacher, has the same maturity level as his students when he’s with his pals. Stu, a dentist, is worried about everything, especially what his controlling girlfriend Melissa thinks. Because she disapproves of traditional male bonding rituals, Stu has to lie to her about the stag, he telling her that they are going on a wine tasting tour in the Napa Valley. Regardless, he intends on eventually marrying her, against the advice and wishes of his friends. And Alan seems to be unaware of what are considered the social graces of the western world. The morning after their arrival in Las Vegas, they awaken in their hotel suite each with the worst …

2300

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Hangover 2009:

دانلود زیرنویس 2009 The Hangover خماری یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال 2009 به کارگردانی تاد فیلیپس ، تهیه کنند مشترک با دانیل گلدبرگ و نویسند جان لوکاس و اسکات مور است. این اولین قسمت از سه گانه The Hangover است. در این فیلم بردلی کوپر ، اد هلمز ، زک گالیفیاناکیس ، هدر گراهام ، جاستین بارتا ، کن جونگ و جفری تامبور بازی می کنند.

لوکاس و مور پس از تهیه کننده اجرایی فیلمنامه را نوشتند. دوست کریس بندر ناپدید شد و پس از اعزام به یک باشگاه استریپ یک قبض بزرگ داشت. پس از اینکه لوکاس و مور آن را به مبلغ 2 میلیون دلار به استودیو فروختند ، فیلیپس و جرمی گارلیک فیلمنامه را بازنویسی کردند که شامل یک ببر و همچنین یک طرح فرعی شامل یک کودک و یک رزمناو پلیس و همچنین مشت زن مایک تایسون بود. فیلمبرداری در نوادا به مدت 15 روز انجام شد و در طول فیلمبرداری ، سه بازیگر اصلی (کوپر ، هلمز و گالیفیاناکیس) دوستی واقعی را ایجاد کردند.

The Hangover در 5 ژوئن 2009 منتشر شد و موفقیت انتقادی و تجاری این فیلم با مجموع فروش جهانی بیش از 467 میلیون دلار ، دهمین فیلم پرفروش سال 2009 شد. این فیلم برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم سینمایی – موزیکال یا کمدی شد و چندین نشان دیگر دریافت کرد. این فیلم دهمین فیلم پرفروش جهان در سال 2009 ، و همچنین پرفروش ترین کمدی با امتیاز R در ایالات متحده در آن زمان (قبل از شکستن رکورد دنباله آن) است ، و از رکوردی که قبلاً در دست پلیس بورلی هی بود ، پیشی گرفت. تقریباً 25 سال.

دنباله ی آن ، The Hangover Part II ، در 26 مه 2011 منتشر شد و قسمت سوم و آخر ، The Hangover Part III ، در 23 مه 2013 منتشر شد. در حالی که هر دو همچنین در شه موفق بودند ، هیچ کدام با استقبال خوبی روبرو نشدند.

خلاصه داستان سینمایی”خماری”:

دانلود زیرنویس فارسی 2009 The Hangover این فیلم داستان فیل ونک ، استو پرایس ، آلن گارنر و داگ بیلینگز را روایت می کند که برای جشن عروسی به لاس وگاس سفر می کنند تا ازدواج قریب الوقوع داگ را جشن ب رند. با این حال ، فیل ، استو و آلن با داگ گم شده و هیچ خاطره ای از وقایع شب قبل از خواب بیدار نمی شوند و باید قبل از عروسی داماد را پیدا کنند.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad