دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Great Dictator 1940

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: جنگ درام کمدی
1,228 بازدید
دانلود زیرنویس the great dictator 1940
  • نام فیلم: The Great Dictator مدت زمان: 125 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Charlie Chaplin نویسنده: Charlie Chaplin
  • بازیگران: Charlie Chaplin, Paulette Goddard, Jack Oakie, Henry Daniell, Reginald Gardiner, Billy Gilbert, Maurice Moscovich
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک سلمانی یهودی پس از سقوط هواپیما حافظه خود را از دست می دهد. وقتی سرانجام سعی در درک محیط اطراف خود دارد ، خود را در معرض استبداد یک دیکتاتور می بیند.

A Jewish barber loses his memory after a plane crash. When he finally tries to make sense of his surroundings, he finds himself subjected to a dictator’s tyranny.

689

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم The Great Dictator 1940 :

دیکتاتور بزرگ (به انگلیسی: The Great Dictator) فیلمی کمدی و درام، به کارگردانی، تهیه‌کنند و نویسند چارلی چاپلین با بازی چارلی چاپلین، پائولت گدارد، جک اوکی، محصول سال ۱۹۴۰ ایالات متحدهٔ آمریکا است.

خلاصه داستان:

در سال‌های جنگ جهانی اول، سربازی به نام چارلی که پیش از ورود به ارتش آرایشگر بوده، بر اثر سقوط هواپیما حافظه‌اش را از دست می‌دهد.

او وقتی چشم باز می‌کند خود را در یک آسایشگاه روانی می‌یابد و پس از مدتی، که طی آن حاکمیت کشور به دست دیکتاتوری به نام آدنوید هینکل (چارلی چاپلین) افتاده، از آنجا مرخص می‌شود.

شهر را فقر و بیکاری فرا می‌ رد و مخالفان دیکتاتور به اردوگاه‌های کار اجباری فرستاده می‌شوند. خشم و خروش هینکل، دامن چارلیِ آرایشگر را نیز می‌ رد و سربازان، مغازهٔ سلمانی‌اش را در منطقهٔ فقیرنشین شهر خراب می‌کنند و او را به یکی از اردوگاه‌ها می‌فرستند.

هینکل موافقت‌نامه‌ای را با یکی دیگر از دیکتاتورها، ناپولینی (جک اوکی) امضا می‌کند و هنگام حمله به کشور همسایه، چارلی با تغییر قیافه از اردوگاه می‌گریزد.

به اشتباه، چارلی را به‌جای هینکل می‌ رند، و او از این فرصت استفاده می‌کند تا خطابه‌ای در ستایش صلح و انسانیت ایراد کند.

در پایان، او به‌همراه یکی از ژنرال‌های خائن به هینکل، فرار می‌کند و سپس هینکل را به‌جای چارلی دست ر می‌کنند.