دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Good The Bad The Ugly 1966

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: وسترن
1,365 بازدید
زیرنویس The Good The Bad The Ugly 1966
  • نام فیلم: The Good The Bad The Ugly مدت زمان: 161 دقیقه
  • زبان: انگلیسی, ایتالیایی, اسپانیایی کشور سازنده : ایتالیا
  • کارگردان : Sergio Leone نویسنده: Age & Scarpelli, Luciano Vincenzoni, Sergio Leone
  • بازیگران: Clint Eastwood, Eli Wallach, Lee Van Cleef, Aldo Giuffrè, Antonio Casas, Rada Rassimov, Aldo Sambrel, Enzo Petito, Luigi Pistilli, Livio Lorenzon, Al Mulloch, Sergio Mendizábal, Molino Rojo, Lorenzo Robledo, Mario Brega
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در طول جنگ داخلی ، دو نفر ، بلاندی و توکو ، در حالی که بدنبال گنج می گردند ، اتحاد ناراحت کننده ای تشکیل می دهند. آنها همچنین باید از Angel Eyes ، قانون شکن که می خواهد ثروتها را برای خودش غارت کند ، نادیده ب رند.

During the Civil War, two men, Blondie and Tuco, form an uncomfortable alliance while looking for treasure. They must also outwit Angel Eyes, an outlaw who wants to plunder the riches for himself.

466

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم The Good The Bad The Ugly 1966:

خوب، بد، زشت (به ایتالیایی: Il buono, il brutto, il cattivo) (به انگلیسی: The Good, the Bad, and the Ugly) یک فیلم درژانر وسترن اسپاگتی حماسی است که توسط سرجو لئونه در سال ۱۹۶۶ در ایتالیا ساخته شد. زبانی که بازیگران این فیلم به آن تکلم می‌کنند مخلوطی از ایتالیایی و انگلیسی است. این فیلم سومین (و آخرین) فیلم از سه‌گانهٔ دلار (Dollars Trilogy) سرجو لئونه است. این فیلم در حال حاضر در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در وب‌گاه IMDB با امتیاز ۸٫۸ از ۱۰، رتبهٔ هشتم را به خود اختصاص داده‌است و به عنوان بهترین فیلم وسترن تاریخ سینمای جهان شناخته می‌شود.

خلاصه داستان:

«خوب» (کلینت ایستوود، در فیلم، با نام «بلوندی») و «زشت» (ایلای والاک، در فیلم، با نام «توکو») با هم کار می‌کنند و با شگرد خاصی، به گول زدن کلانترهای مناطق مختلف و پول درآوردن از این راه می‌پردازند. «بد» (لی وان کلیف) آدمکشی حرفه‌ای است که به‌خاطر پول حاضر به انجام هر کاری است. «بد»، که در فیلم او را «اِنجل آیز (اِینجل آیز)» (به انگلیسی: Angel Eyes) صدا می‌کنند، به‌دنبال گنجی است که در طی جنگ‌های داخلی آمریکا، به دست سربازی به نام «جکسون»، که بعدها به «کارسون» نامش را تغییر داده، مخفی شده‌است.