دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Good Son 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
634 بازدید
دانلود زیرنویس The Good Son
  • نام فیلم: The Good Son مدت زمان: 1h 27min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Joseph Ruben نویسنده: Ian McEwan
  • بازیگران: Macaulay Culkin, Elijah Wood, Wendy Crewson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از مرگ مادرش، مارک برای دیدار عمه و عمویش به مین فرستاده می‌شود و پدرش برای یک سفر کاری به توکیو می‌رود. مارک با پسر عمویش هنری آشنا می شود و آن دو به سرعت با هم دوست می شوند. با این حال، هنری نشانه هایی از رفتار خشونت آمیز را نشان می دهد که مارک را نگران می کند.

Following his mother’s death, Mark is sent to Maine to visit his aunt and uncle while his father goes on a business trip to Tokyo. Mark meets his cousin Henry, and the two quickly form a friendship. However, Henry shows signs of violent behavior that worry Mark.

3435

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Good Son 1993

دانلود زیرنویس فیلم The Good Son پسر خوب (به انگلیسی: The Good Son) یک فیلم هیجان‌ان ز روان‌شناختی آمریکایی محصول سال ۱۹۹۳ به کارگردانی جوزف روبن و توزیع‌شده توسط فاکس قرن بیستم است. این اثر توسط یان مک ایوان، رمان‌نویس انگلیسی نوشته شده است. داستان آن پسر جوانی به نام مارک را دنبال می کند که پس از مرگ مادرش، در حالی که پدرش برای تجارت دور است، به عمه و عمویش فرستاده می شود. در آنجا او با پسر عمویش هنری ملاقات می کند که نشانه هایی از رفتار خشونت آمیز و شیطانی از خود نشان می دهد. بازیگرانی چون مکالی کالکین، الیجا وود، وندی کروسون، دیوید مورس، دانیل هیو کلی و ژاکلین بروکز به ایفای نقش پرداخته اند.

مارک ایوانز به عنوان یک نوجوان 12 ساله که در نیومکزیکو زند می کند، اخیراً مرگ مادرش جنیس را تجربه کرده است. قبل از رفتن برای یک سفر کاری به توکیو، پدر مارک جک او را به عمویش والاس و عمه سوزان در خانه مین تحویل می دهد، جایی که او در تعطیلات ز انی در آنجا خواهد ماند. مارک پس از 10 سال دوباره به خانواده بزرگ خود از جمله پسرعموهایش کانی و هنری معرفی می شود. مارک و هنری در ابتدا با هم کنار می آیند و هنری به نظر خوب و خوش اخلاق است. با این حال، هنری شیفت غیرعادی به مرگ نشان می دهد و باعث می شود مارک احساس ناراحتی کند.

هنری شروع به نشان دادن رفتار روان‌پریشی می‌کند که مارک به دلیل تهدیدهای هنری نمی‌تواند به والاس و سوزان بگوید. یکی از اقدامات خشونت آمیز او پرتاب یک آدمک از روی پل به بزرگراه است که باعث انباشته شدن وسایل نقلیه عظیم می شود. او سپس قصد دارد کانی را بکشد. مارک از ترس اینکه ممکن است اتفاقی برای او بیفتد، شب را در اتاق او می گذراند. صبح روز بعد، مارک از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که هنری کانی را به اسکیت روی یخ برده است. در حوض، هنری عمدا او را به سمت یخ نازک پرتاب می کند که فرو می ریزد. کانی نجات می یابد، اما در نهایت به کما می رود. سوزان با وجود اینکه در ابتدا مارک را باور نداشت، مشکوک می‌شود و می‌تواند وقتی هنری به اتاق کانی می‌رود، صحبتش را قطع کند و قصد دارد او را خفه کند. سوزان سپس اردکی لاستیکی را پیدا می کند که هنری در آلونک خود پنهان کرده است. زمانی متعلق به برادر کوچکتر هنری ریچارد بود و شبی که او غرق شد با او در وان حمام بود. بعد از آن اردک گم شد وقتی سوزان با هنری روبرو می‌شود، به سردی به او یادآوری می‌کند که اسباب‌بازی قبل از اینکه مال ریچارد باشد متعلق به او بوده است. سپس ورق می زند و با مهربانی اردک لاستیکی را می خواهد. پس از یک طناب کشی خشونت آمیز، او اسباب بازی را می رد و آن را به پایین چاه می اندازد.

وقتی مارک به خانه برمی گردد، تصمیم سوزان برای نجات او را به جای هنری می اندیشد. او تعجب می کند که آیا او دوباره همان انتخاب را می کند، اما می داند که این چیزی است که هرگز از او نخواهد پرسید.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Good Son

این فیلم توسط جوزف روبن و مری آن پیج تولید شد و در 24 سپتامبر 1993 اکران شد. در آخر هفته افتتاحیه 12.5 میلیون دلار و 60.6 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 17 میلیون دلاری فروخت. به طور کلی نقدهای منفی دریافت کرد و بر اساس 27 رای در Rotten زیرنویس فارسی The Good Son 1993 Tomatoes دارای 26٪ محبوبیت است.

وقتی سوزان و مارک نزدیک‌تر می‌شوند، هنری تلقین می‌کند که سوزان را می‌کشد نه اینکه بگذارد مارک همچنان با او رابطه برقرار کند. وقتی بین دو پسر دعوا می شود، والاس مارک را در لانه حبس می کند. هنری از سوزان مشکوک می خواهد که با او قدم بزند، در حالی که مارک فرار می کند و آنها را تعقیب می کند. سوزان با هنری روبرو می شود و از او می پرسد که آیا ریچارد را کشته است، که هنری پاسخ می دهد: “اگر من این کار را می کردم چه؟” سوزان که متوجه می شود مارک در مورد ماهیت واقعی پسرش درست می گوید، به هنری می گوید که به کمک نیاز دارد، اما او قبول نمی کند و فرار می کند. سوزان تعقیب می کند و با رسیدن به صخره، هنری او را از ه هل می دهد. همانطور که سوزان آویزان می شود، هنری سنگ بزر را که قصد دارد روی سوزان بیندازد برمی دارد، اما مارک با او برخورد می کند. سوزان موفق می‌شود خودش را به موقع بالا بکشد تا پسرها را در حالی که روی ه می‌غلتند، در هر دست، ب رد. هنری با هر دو دست خود را نگه می دارد اما چنگ یک دست مارک شروع به لیز خوردن می کند. سوزان تنها با قدرت کافی برای نجات یکی از آنها، با اکراه هنری را آزاد می کند و او به مرگ می افتد. سوزان مارک را بالا می‌کشد و آنها به جسد هنری روی صخره‌های زیر نگاه می‌کنند، قبل از اینکه به اقیانوس بیفتند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game