دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Fast and The Furious 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی
1,526 بازدید
دانلود زیرنویس The Fast and the Furious 2001
  • نام فیلم: سریع و خشن مدت زمان: 1 ساعت 46 دقیقهs
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Rob Cohen نویسنده: Ken Li, Gary Scott Thompson, Erik Bergquist, David Ayer
  • بازیگران: Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.8 با 356041 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دومینیک تورتو، مسابقه‌دهنده خیابانی لس‌آنجلس، تحت ظن پلیس لس آنجلس قرار می‌ رد، زیرا یک رشته سرقت از کامیون‌های الکترونیکی پرسرعت منطقه را به لرزه در می‌آورد. برایان اوکانر، افسر LAPD، به صف خدمه مسابقه بسیار ماهر تورتو می پیوندد تا تورتو را محکوم کند. با این حال، اوکانر هم خود را شیفته این دنیای جدید می بیند و هم عاشق خواهر تورتو، میا. وقتی خدمه مسابقه رقیب قدرت می رد، اوکانر باید تصمیم ب رد که وفاداری او واقعاً کجاست.

Los Angeles street racer Dominic Toretto falls under the suspicion of the LAPD as a string of high-speed electronics truck robberies rocks the area. Brian O’Connor, an officer of the LAPD, joins the ranks of Toretto’s highly skilled racing crew undercover to convict Toretto. However, O’Connor finds himself both enamored with this new world and in love with Toretto’s sister, Mia. As a rival racing crew gains strength, O’Connor must decide where his loyalty really lies.

4697

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Fast and the Furious 2001

دانلود زیرنویس فیلم The Fast and the Furious سریع و خشم ن (که بعداً با نام سریع و خشم ن 1 نیز شناخته شد) یک فیلم اکشن به کارگردانی راب کوهن بر اساس فیلمنامه ای از گری اسکات تامپسون، اریک برگکوئیست و دیوید آیر است که داستان آن به تامپسون اختصاص دارد. این اولین قسمت از مجموعه Fast & Furious است و پل واکر، وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، ریک یون، چاد لیندبرگ، جانی استرانگ و تد لوین در آن بازی می‌کنند. در این فیلم، برایان اوکانر، یک پلیس مخفی، وظیفه دارد هویت گروهی از هواپیماربایان به رهبری دومینیک تورتو را کشف کند.

سریع و خشم ن در 22 ژوئن 2001 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، بسیاری از آن ها بازی واکر و دیزل و سکانس های اکشن را تحسین کردند، اما انتقاداتی را برای خط داستانی و پایان آن داشتند. این فیلم بیش از 200 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و نوزدهمین فیلم پرفروش سال 2001 شد. این فیلم با دنباله فیلم 2 Fast 2 Furious (2003) شروع به کار کرد، که سپس منجر به تولید محصولات مرتبط از جمله بازی های ویدیویی شد. ، جاذبه های شهربازی و کارهای اسپین آف و کالاهایی از جمله اسباب بازی و اس. سریع و خشم ن در ژوئن 2016 به مناسبت پانزدهمین سالگرد انتشار مجدد آن به صورت محدود منتشر شد.

در یک بزرگراه متروک، یک خدمه دزدی با سه خودروی هوندا سیویک اصلاح شده به یک کامیون حامل کالاهای الکترونیکی حمله می کنند، محموله آن را می دزدند و تا شب فرار می کنند. روز بعد، یک اداره مشترک پلیس لس آنجلس (LAPD) و گروه عملیاتی FBI، افسر LAPD برایان اوکانر را مخفیانه برای یافتن خدمه می فرستد. او تحقیقات خود را در بازار تورتو آغاز می کند و با مالک آن میا، خواهر مسابقه دهنده بدنام خیابانی دومینیک تورتو، معاشقه می کند، در حالی که دومینیک در دفتر پشتی نشسته و روزنامه می خواند. خدمه دومینیک، وینس، لئون، جسی و دوست دخترش لتی از راه می رسند. وینس که به میا علاقه دارد، با برایان دعوا می کند تا اینکه دومینیک مداخله می کند.

در آن شب، برایان یک میتسوبیشی اکلیپس اصلاح شده 1995 را به یک مسابقه خیابانی غیرقانونی می آورد، به این امید که بتواند در خدمه دزدی نقش اول را پیدا کند. دومینیک با مزدا RX-7 خود می رسد و مسابقه درگ را بین خود، برایان و دو راننده دیگر آغاز می کند. برایان با کمبود بودجه، مجبور می شود ماشینش را شرط بندی کند. دومینیک بعد از خرابی ماشین برایان در مسابقه پیروز می شود، اما LAPD قبل از اینکه بتواند وسیله نقلیه خود را تحویل دهد، می رسد. برایان در ماشین خود به دومینیک کمک می کند تا فرار کند، اما آنها به طور تصادفی وارد قلمرو رقیب قدیمی دومینیک، رهبر باند جانی تران و پسر عمویش لنس نگوین می شوند که وسیله نقلیه برایان را نابود می کنند. دومینیک تکرار می کند که برایان هنوز یک “ماشین 10 ثانیه ای” به او بدهکار است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Fast and the Furious

آماده سازی فیلم سریع و خشم ن پس از معرفی کوهن به مسابقات خیابانی غیرقانونی در می 1998، با فیلمنامه ای که در ابتدا توسط تامپسون و برگکوئیست ساخته شد، آغاز شد. واکر و دیزل در اواخر سال 1999 به عنوان بازیگر انتخاب شدند و دیزل در بازنویسی فیلمنامه با آیر همکاری کرد تا بقیه بازیگران نهایی شوند. این تولید در مسابقات خیابانی غیرقانونی شرکت می کرد و به دلیل گنجاندن مسابقات زیرنویس فارسی The Fast and the Furious 2001 خیابانی قابل توجه است. پس از تعیین تاریخ اکران اولیه برای مارس 2001، عکاسی اصلی در ژوئیه 2000 آغاز شد و تا اکتبر آن سال ادامه داشت، با مکان های فیلمبرداری از جمله لس آنجلس و کالیفرنیای جنوبی.
دانلود زیرنویس سریال game of thrones